Fandom

Cartoon Network Wiki

Dawn

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Dawn
Dawn's Audition Tape.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 6
Dubbing: Caitlynne Medrek (oryginalny)
Julia Kołakowska-Bytner (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Dawn
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: B
Brick
Sam
Wrogowie: Anna Maria
Jo
Scott
Staci
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie miłośniczką przyrody i komunikowanie się ze zwierzętami
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Dawn – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Julię Kołakowską-Bytner. Jeden z trzynastu uczestników "Totalnej Porażki" drugiej generacji.

Historia Edytuj

Historia Dawn rozpoczyna się w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybyła na teren napromieniowanego radioaktywnie Obozu Wawanakwa. Mówiła swojemu przyjacielowi – B – o purpurowo-zielonym kolorze jego aury, a ten się uśmiechnął. Gdy łódź poszła na dno, uniknęła zamoknięcia poprzez użycie sił przyrody. Odkryła również dzieciństwo Zoey. Potem została członkinią drużyny "Toksycznych Szczurów".

Podczas pierwszego wyzwania Dawn tłumaczyła reszcie członków, ponieważ B nie mógł mówić. Jednak jej zespół uległ drużynie "Zmutowanych Larw". Była czwartą niezagrożoną eliminacją osobą, która otrzymała swoją piankę. Podczas drugiego wyzwania w drugim odcinku programu opowiedziała Chrisowi o tym, że B nic nie mówi. Przez relację z zmutowanym szczurem jej drużyna po raz drugi przegrała wyzwanie. Jako druga bezpieczna osoba otrzymała swoją piankę.

W trzecim odcinku pod sam koniec przeżyła gorycz rozłąki po eliminacji swojego małomównego przyjaciela – B. W czwartym natomiast podczas kolejnego zadania wraz z innymi uczestnikami została złapana przez gigantycznego pająka i przywiązana do sieci. Dzięki Cameronowi, który ich wyciągnął z jego szponów, jej zespołowi udało się wygrać wyzwanie. W piątym odcinku programu jej drużyna po raz kolejny uległa rywalom. Wraz ze Scottem została osobą zagrożoną. Ostatecznie została umieszczona przez szefa kuchni w czarnym worku i opuściła program poprzez wystrzelenie z Miotacza Wstydu. Zajęła końcowe jedenaste miejsce. Powróciła w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie wyników końcowych.

Charakterystyka Edytuj

Dawn jest uczestniczką animowanego reality show. Jest tajemniczą miłośniczką przyrody, której marzeniem jest wygranie nagrody głównej i przeznaczenie jej do pomocy Matce Naturze. Panuje nad przyrodą, komunikuje się ze zwierzętami i odczytuje codziennie rano liście herbaty. Potrafi też odczytać aurę innych osób, w tym B, który nic nie mówi. Nie lubi się moczyć. Wraz z B, Jo (początkowo z Dakotą), Brickiem (początkowo ze Scottem), Staci, Lightningiem i Samem tworzy drużynę "Toksycznych Szczurów". Po raz pierwszy występuje w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!.

Wygląd Edytuj

Dawn.png

Podobnie jak Beth, jedna z uczestniczek w trzech pierwszych sezonach programu, Dawn jest niską dziewczyną. Podobnie jak reszta zawodniczek w pierwszym, drugim i trzecim sezonie programu, w tym m.in. Lindsay, Heather, Sierra, Gwen i Blaineley, ma szczupłą budowę ciała oraz długie nogi.

Dawn jest bardzo blada. Ma długie, proste blond włosy w jasnej tonacji i szaro-błękitne oczy. Jej wargi są pomalowane ciemnofioletową szminką. Zawsze nosi cienką, błękitną, bawełnianą bluzę, na to gruby, zielony, wełniany sweter chroniący ją przed chłodem, ciemnoszarą, sztruksową spódnicę, fioletowe rajstopy lub leginsy i czarne, skórzane buty z wytrzymałymi podeszwami. Nie nosi żadnych innych dodatków. Zaś na jedno z wyzwań w odcinku Ahoj, załogo! zakłada różowy strój kąpielowy stylizowany na lata 30-te XX wieku. Swoim wyglądem przypomina postać Luny Lovegood z serii powieści przygodowej Harry Potter.

CytatyEdytuj

OgólnieEdytuj

"Twoja aura jest fioletowo-zielona. Ale pasuję do Ciebie."
― Do B o jego aurze; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!
"Dakotę otacza bezkresny mrok. Jeżeli zostanie z nami na wyspie, sprowadzi nieszczęście."
― O Dakocie; odc. Prawda albo laser rekina

O DawnEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Dawn i Gwen są uczestniczkami, które noszą rajstopy.
  • Jest czwartą osobą, która obok Gwen, Lindsay, Scarlett, Izzy, Elli oraz Samey i Amy nosi spódnicę.
  • Jest obok Beth jedną z uczestniczek, które podczas jednego z wyzwań nosi strój kąpielowy w stylu lat 30-tych ubiegłego stulecia.

Wystąpienia Edytuj

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamDawnJoStaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki