FANDOM

Darwin2
Darwin Watterson
Gumballa logo
Darwin Nolagrand Caspen Acheb Posejdon Nickodemus Watterson Trzeci, znany jako Darwin Watterson – postać fikcyjna występująca w serialu fabularno-animowanym Niesamowity świat Gumballa, główny bohater kreskówki.

Charakterystyka Edytuj

Darwin jest głównym bohaterem kreskówki. Jest złotą rybką, należącą do rodziny Wattersonów. Jest częścią rodziny oraz najlepszym przyjacielem Gumballa. Zanim wyrosły mu nogi, spędził pierwsze lata życia w akwarium. Potrafi mówić.

Niewiele wie o życiu. Jest naiwny i nie rozumie wiele poją

ć, nie wie co robić w różnych sytuacjach, albo robi to źle. Na przykład, kroi płytą DVD pizzę, bo myślał, że to nóź (odc. DVD). Ale to dlatego, że jeszcze niedawno był małą rybką w akwarium. Darwin jest przyjacielski i sympatyczny. Zna wielu ludzi, m.in: Dwa szczury przy Kebabie, Staruszek, 100-u dolarówkę, Włamywacza, do których mówi cześć (widać to w odc. Pocałunek).

Ma słabą pamięć, co jest dla niego niekorzystne w nauce. Podstawowa pisownia sprawia mu trudność, i zna tylko takie liczby: 7, 2 i 9. Poza tym nawet nie wie co robił wczoraj. Pomimo że urósł nadal śpi w swoim małym akwarium, do tego nadal uwielbia jeść płatki dla ryb. Lubi tez chipsy, lody i ciasteczka o różnych smakach.

Wygląd Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Pomarańczowa ryba z dużą głową. Ma krótki ogon, który widać po prawej stronie. Posiada trzy rzęsy. Ma także duże czarne oczy w kształcie kwadratu, ale bardziej koła. Zazwyczaj widać na jego twarzy uśmiech, który pokazuje pyzate policzki. Jego nogi są bardzo długie stosunkowo do reszty ciała. Pod jego głową widać cień, który był mylony przez niektórych z koszulką. Chodzi w zielono-białych skarpetkach.

Sezon 2 i 3 Edytuj

Mało jest różnic, poza tym: Jego oczy są bardziej zaokrąglone, znikają mu dwie rzęsy, (jedna na jednym oku). A jego nogi są trochę grubsze i cień jest bardziej realny.

GaleriaEdytuj

Relacje Edytuj

Z GumballemEdytuj

Gumball i Darwin – relacje

Z AnaisEdytuj

Anais i Darwin – relacje

Z CarrieEdytuj

Carrie i Darwin – relacje

Z MasamiEdytuj

Masami i Darwin – relacje

Z tatąEdytuj

Richard i Darwin – relacje

Ciekawostki Edytuj

  • Darwin potrafi mówić po chińsku.
  • Darwin dobrze rysuje.
  • Prawdopodobnie jest oburęczny.
  • Oprócz Gumballa, Darwin jest jedyną postacią, która występuje w każdym odcinku.
  • Darwin ma zwyczaj stania na krześle, a nie siedzenia na nim.
  • W dwóch odcinkach głowa Darwina eksplodowała.
  • W odcinku "DVD" Gumball powiedział, że Darwin ma 8 lat. Prawdopodobnie jest to błąd w tłumaczeniu.
  • Początkowo miał być w technice 3D.
  • Początkowo miał być potworem, dopiero potem zmienił się w słodką rybkę.
  • Mimo iż jest rok młodszy odGumballa, chodzi do tej samej klasy.