FANDOM

Daphne Ann Blake – fikcyjna postać występująca w cyklu seriali animowanych Scooby Doo.

Charakterystyka Edytuj

Daphne jest główną bohaterką serii seriali o Scoobym. Jest pochodzącą z bogatej rodziny dziewczyną. Jest wysportowana, sprytna, szybka, zwinna i piękna. Potrafi walczyć za pomocą swoich gadżetów związanych z modą. Jako jedyna z grupy potrafi surfować. Jej rodzina pochodzi ze Szkocji, ale ona sama od urodzenia mieszka w Stanach. Choć jej tata kupuje jej różne gangsterskie zabawki, ona nie jest małą dziewczynką tatusia. Ma czarny pas karate i zna bardzo dużo sztuk walk, potrafi korzystać z różnych rodzajów broni. Za pomocą spinki potrafi otworzyć zamknięte drzwi i kłódki. Jest z wzajemnością zakochana w Fredzie. Zazwyczaj pada ofiarą porwania przez przestępców, a przyjaciele ją ratują. Jej adres to 9000 Easy Street, Coolsville.

Wygląd Edytuj

Daphne jest wiecznie popadającą w kłopoty dziewczyną z długimi do ramion, rudymi włosami. Ma oczy delikatnie pomalowane konturówką. Nosi zieloną apaszkę, fioletową sukienkę i opaskę, różowe rajstopy oraz fioletowe buty. Jako młoda członkini drużyny detektywów w serialu Szczeniak zwany Scooby Doo nosiła średnioróżowy sweter, czerwoną spódnicę, różowe rajstopy, białą opaskę i kozaki.

Rodzina i krewni Edytuj

GaleriaEdytuj