FANDOM

Dakota
Dakota Audition
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Bohaterowie kontra Dranie (tylko na zdjęciu)
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 9
Dubbing: Carleigh Beverly (oryginalny)
Anna Sroka (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Dakota
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Przyjaciele: Mike
Zoey
Sam
Wrogowie: Anna Maria
Scott
Staci
Chris
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie gwiazdą ekranu
TDRIlogo

Dakota – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Historia Dakoty ma swój początek w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybyła na teren Obozu Wawanakwa, który został napromieniowany radioaktywnie. Była zazdrosna o Annę Marię, która była pierwsza do kamery, i odepchnęła ją gwałtownie. Ta zaś popryskała ją w twarz spray'em brązującym. Gdy wylądowała na powierzchni wody, zauważyła łódź ratunkową, którą fotografowali paparazzi. Po zatopieniu ich łodzi, Dakota znalazła się na wyspie. Po dotarciu do mety została umieszczona w drużynie "Toksycznych Szczurów".

Podczas pierwszego wyzwania została zaatakowana przez mutowane wiewiórki i wskoczyła na ramiona Sama. Rozpłakała się, ponieważ stwierdziła, że Chris spojrzał na nią surowo. W dodatku zaskoczyli ją paparazzi. Przez serię niefortunnych wydarzeń jej zespół uległ drużynie "Zmutowanych Larw". W drugim wyzwaniu było jeszcze gorzej – podczas pisania wiadomości do swoich fanów wylądowała w bajorze. Została wyeliminowana pod koniec odcinka Prawda albo laser rekina, jednak nie na długo, gdyż na początku trzeciego odcinka wylądowała znów w rękach Sama. Poprosiła Chrisa, aby pozwolił jej zostać, a prowadzący się na to zgodził, jednak pod warunkiem, że Dakota zostanie jego pomocnicą.

Podczas kilku następnych odcinków (Lód, lód, dziecino, Schwytani straceńcy i Ahoj, załogo!) Dakota była osobistą niewolnicą Chrisa, który poddawał ją wymyślnym torturom i kazał spełniać wszystkie swoje zachcianki. W szóstym odcinku Uciekający model była zażenowana tym, że paparazzi zamiast wziąć jej zdjęcia, wzięli zdjęcia Sasqutchanakwa. W siódmym odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady natomiast podczas kolejnego wyzwania straciła wszystkie blond włosy w wyniku silnego działania radioaktywnego. Była wściekła na prowadzącego, który na koniec przywrócił ją do gry przydzielając do "Zmutowanych Larw".

W ósmym odcinku Wyspa skarbów Dr. McLeana podczas wyzwania przeszła nagłą przemianę – w wyniku furii jej włosy stały się zielone, a oczy zmieniły kolor z zielonego na czerwony, jej skóra stała się żółta, do tego dziewczyna urosła stając się najwyższą uczestniczką w historii programu. Pomimo swoich rozmiarów bardzo pomogła drużynie, walcząc ze zmutowanymi stworzeniami. Pokonała rekina oraz aligatora, który próbował zjeść Zoey. Niestety, przez wszystkie zdarzenia, drużyna "Zmutowanych Larw" przegrała wyzwanie. Ostatecznie przez intrygę Scotta i Zoey, która nie chciała zostać przyjaciółką zmutowanej dziewczyny, Dakota wyleciała z programu poprzez wystrzelenie z Miotacza Wstydu, zajmując siódme miejsce. Powróciła w finałowym odcinku Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie wyników. Zaśmiała się również, gdy prowadzący został zatrzymany przez Królewską Policję Konną na okres roku za zatruwanie wyspy.

Charakterystyka Edytuj

Dakota jest uczestniczką animowanego reality show. Jest córką bogatego producenta. Marzy o byciu supergwiazdą Hollywood. Jest ciągle ścigana przez paparazzi, który idą za nią i robią jej zdjęcia. Używa telefonu komórkowego do nawiązywania połączeń telefonicznych z różnymi osobami, w tym głównie ze swoim ojcem. Gdy podczas programu straci swój telefon, który niszczy prowadzący, ma ze sobą swój zapasowy. Wraz z Cameronem, Anną Marią, Zoey, Mike'em i Scottem (początkowo z Brickiem i Jo) tworzy drużynę "Zmutowanych Larw". Po raz pierwszy pojawia się w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!.

Wygląd Edytuj

Dakota

Podobnie jak reszta uczestniczek programu, w tym Gwen, Lindsay, Sierra, Heather, Jo Dawn i Zoey, Dakota jest bardzo wysoką dziewczyną. Ma szczupłą budowę ciała i beżową cerę w średniej karnacji (po promieniotwórczej przemianie jej cera zmieniła kolor z beżowego na jasnoseledynowy). Jej włosy są bardzo długie, sięgają długości tułowia i mają kolor blond (po przemianie zmieniły kolor na zielony), a oczy są duże i mają kolor szmaragdowy (po przemianie czerwony). Do malowania swoich ust używa różowej szminki.

Chodzi zawsze ubrana na różowo, tzn. nosi wygodny, jasnoróżowy topik nie posiadający ramiączek, średnioróżowe, spodnie sięgające powyżej kostek i jasnoróżowe, niskie buciki. Jej strój uzupełniają naszyjnik z małym, średnioróżowym kamieniem w kształcie niewielkiej kropelki wody i okulary przeciwsłoneczne z grubymi, pomarańczowymi szkiełkami w białej, plastikowej oprawie. Nigdy nie rozstaje się ze swoją torebką, w którym jest chowany m.in. jej własny, zwykły i zapasowy telefon komórkowy. Swoim wyglądem przypomina piękną celebrytkę i amerykańską supergwiazdę – Paris Hilton.

Cytaty Edytuj

Ogólnie Edytuj

"Mogłabyś się uciszyć? Potrzebuję jeszcze troszkę snu dla urody."
― Do Dawn; odc. Prawda albo laser rekina
"Chris to kompletny palant. Do tej pory mogłam wysłać co najmniej 600 SMS-ów..."
― O Chrisie; odc. Prawda albo laser rekina

O Dakocie Edytuj

"Bez dwóch zdań. Dakota musi odejść. Kręcą ją tylko ustawiane fotki."
― Scott o Dakocie; odc. Prawda albo laser rekina
"Dakotę otacza bezkresny mrok. Jeżeli zostanie z nami na wyspie, sprowadzi nieszczęście."
― Dawn o Dakocie; odc. Prawda albo laser rekina
"Rany. Nie wierzę, że Dakota odpadła. Byłem gotów łazić za nią i dostawać kosza przez cały sezon. Ech..."
― Sam o Dakocie; odc. Prawda albo laser rekina

Ciekawostki Edytuj

  • Dakota, Duncan, Owen, Izzy i Eva są osobami, które odpadały z programu dwukrotnie.
  • Dakota jest obok m.in. Evy, Dawn oraz Katie i Sadie jedną z osób, które nie pojawiły się w żadnym następnym sezonie programu.
  • Dakota jest jedyną uczestniczką, która była stażystką w czasie trwania programu.

Wystąpienia Edytuj

Zmutowane Larwy
CameronMikeScottAnna MariaDakotaZoey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki