FANDOM

Devon Joseph "DJ"
WelcomeDJ2.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Jedz, puszczaj i bądź ostrożny
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 54
Dubbing: Clé Bennett (oryginalny)
Michał Maciejewski (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Devon Joseph
Przydomek: Miłośnik Zwierząt
Wielkolud
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
Bracia
Przyjaciele: Wszyscy (poza wrogami)
Wrogowie: Alejandro
Courtney
Chef Hatchet
Miejsce zamieszkania: Montego Bay, Jamajka (dzieciństwo)
Toronto, Kanada (obecne życie)
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: taniec
gotowanie
zwierzęta

Devon Joseph, w skrócie DJ – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia DJ-a rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi zawodnikami przybył na teren opuszczonego obozu letniego. Pojawił się tam jako drugi uczestnik po Beth. Był trochę zdziwiony tym, że trafił na wyspę zamiast do luksusowego hotelu jak się spodziewał. Został przydzielony do drużyny "Zabójczych Okoni". W drugiej części odcinka odmówił skoku z wysokiego klifu z powodu swojej wagi i lęku wysokości. Został w związku z tym mianowany "tchórzliwym kurczakiem" na cały dzień. Próbował złożyć mini basen, który później się rozpadł. Otrzymał swoją piankę jako piąty.

W odcinku Wielkie spanie był prawdopodobnie jednym z biegnących do stołówki. Po dotarciu czekał na nowe zadanie siedząc obok Cody'ego i Justina. Po zjedzeniu śniadania stał z resztą zawodników w grupie trzymając się za brzuch. Długo wytrzymał bez snu. Usnął dopiero po wysłuchaniu nudnych, zmyślonych historii opowiedzianych i zmyślanych przez prowadzącego. Nazajutrz po przebudzeniu wziął z drużyną prysznic. Obserwował również zachowanie Evy i był z tego niezadowolony. Dostał swoją piankę jako siódmy.

W dwóch kolejnych odcinkach programu doprowadził swoją drużynę do zwycięstwa – najpierw poprzez grę w zbijaka przez pięć rund (odc. Awantura przy grze w zbijaka), a później wykonując taniec podczas występu w konkursie talentów, za który otrzymał 2 punkty (odc. Niezbyt sławni). Podczas piątego wyzwania opiekował się zajączkiem, którego chciał zjeść Duncan (odc. Kiepskie). W odcinku Czynnik fobii początkowo bał się węży, jednak za namową Courtney wziął jednego z nich do ręki. Mimo lęku przed wodą pomógł drużynie pozbawionej wioseł popchnąć łodzie poprzez pływanie (odc. W górę strumienia).

Został mianowany jeleniem: jadł zieleninę poruszając się cały czas na czworaka dopóki Owen nie zaczął do niego strzelać (odc. Paintball i polowanie na jelenia). W odcinku Jeśli nie możesz znieść upału… przyznał się reszcie, że umie robić sos do spaghetti, którym przypadkowo oblał Harolda w spodnie. Wieczorem wraz z Duncanem wyniósł łóżko ze śpiącym w nim chłopakiem do Portu Wstydu.

Podczas trzyczęściowego wyzwania w odcinku Komu możesz zaufać? miał same problemy: najpierw spadł z góry po tym, jak zobaczył bieliznę Gwen, potem rozpłakał się gdy usłyszał błędne informacje od Geoffa o śmierci zajączka, a na końcu został zdyskwalifikowany za zdjęcie z oczu na widok zajączka znalezionego przez swojego kolegę. Zasnął podczas pisania eseju dla szefa kuchni i na tym etapie został wyeliminowany (odc. Podstawy naprężenia). Próbował również otworzyć spadochron. W końcu, mimo że pociągnął za liny w niewłaściwej kolejności udało się go otworzyć (odc. Ekstremalna tortura).

Po rozwiązaniu drużyn w odcinku Drugie śniadanie obrzydzeniowości działał z resztą chłopaków indywidualnie. Uczestniczył również w wielu innych wyzwaniach (odc. Bez bólu nie ma gry, Szukać i nie zniszczyć, Ukryj się i bądź podstępny i Przednia zabawa). W odcinku Hak, lina i trudne zadanie biegł z krzykiem po całym obozie. Po dotarciu do namiotu ekipy, usłyszał od Chrisa zasady gry. Zemdlał, gdy zobaczył, jak Gwen pokonała prawdziwego psychopatę. Ostatecznie został wyeliminowany z dalszej gry. Pojawił się na ogłoszeniu wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 innymi osobami dostał się do drugiego sezonu programu. W dwóch pierwszych odcinkach (Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj) działał indywidualnie. Dopiero w odcinku Zamieszki na planie, wraz z Haroldem, Duncanem, Heather, LeShawną i Gwen, został przydzielony do drużyny "Trzeszczących Żarów". W odcinku Plaża, upał i trudne zadanie brał aktywny udział w budowie zamków z piasku. Ukończył również wyzwanie związane z westernem (odc. 3:10 do Obłędowa).

Niestety, jego drużynę opuściła Gwen w odcinku Wypożyczona kuchnia szefa. Występował jako asystent szefa kuchni podczas robienia pizzy (odc. Pewnej nocy, zaatakowała grypa). W odcinku Projekt piaskowa czarownica miał dziwny sen – śniła mu się jego własna matka, której się panicznie boi. Z powodu ciągłych halucynacji musiał zrezygnować z udziału w programie. Wystąpił również w podsumowaniach oraz w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu programu – Bunt w studiu oraz PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. W tym drugim pojawił się na ogłoszeniu końcowych wyników. W odcinku specjalnym uczestniczył w wyścigu celebrytów, który wygrał.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 uczestnikami zakwalifikował się do trzeciego sezonu programu. W pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie podczas lotu samolotem do Egiptu zaśpiewał z nimi piosenkę Leć z nami już. Został przydzielony do drużyny "Zwycięzców". W drugiej części odcinka podczas biegu na brzeg Nilu został zaatakowany przez skarabeusze. Płynąc łodzią zauważył, że jego kolega – Ezekiel – nakarmił krokodyla kijem, przez co wraz z drużyną ulegli dwóm pozostałym drużynom.

W odcinku Zakręcony czas w Japonii zranił misia pandę imieniem T'sing T'sing. Miał ostatecznie opuścić program, lecz zamiast niego poszedł Harold, który zrezygnował z dalszej gry z winy Alejandro. Podczas wyzwania w odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! zatrzymał się, aby ocalić małą foczkę. Zatańczył z LeShawną wspaniały taniec podczas piosenki Czego nie da się tu kochać? (odc. Ukochany Broadway). Podczas walki o milion stracił dwie zawodniczki – LeShawnę (odc. Spoliczkowana Rewolucja) i Lindsay (odc. Spadam w Luwrze i zero pomocy).

Podczas wyzwania w odcinku Nowe dzieci Rocka był samotny i nie chciał śpiewać Szanta to nie lada!. Zaopiekował się nowym zwierzątkiem – rybą zwaną Irena. Odkrył również, że na jego rybce Alejandro namalował Oko Horusa. W odcinku Moja Upalna Jamajka! wraz z 10 uczestników wylądował na Jamajce, ponieważ w samolocie skończyła się benzyna. Gdy przebrał się w strój kąpielowy, przystąpił do wyzwania. Oprócz tego wypróbował dmuchaną kamizelkę.

Podczas pierwszej części wyzwania próbował zanurkować po "skarb piratów", lecz mu się nie udało. W drugiej części wyzwania objął prowadzenie w zjeździe deską surfingową. Podczas ostatniego zjazdu był przerażony tym faktem, że Alejandro mówił Tylerowi o klątwie, i musiał opuścić Irenę. Został również zaskoczony przez mewy i olbrzymiego morsa. W końcu spadł z toru potykając się o kawałek deski. Ostatecznie opuścił program kończąc istnienie drużyny "Zwycięzców" i będąc zaatakowanym przez czerwone mrówki. Pojawił się również w podsumowaniach oraz w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

DJ pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! tańczył wraz z Haroldem i LeShawną obok całujących się Duncana i Gwen oraz niezadowolonej z przeprawy Evy. W odcinku Jedz, puszczaj i bądź ostrożny był sędzią podczas oceniania potraw finałowej czwórki: Scotta, Camerona, Lightninga i Zoey. Gdy zobaczył jak quiche rośnie, rozwiązał się i uciekł z krzykiem.

Charakterystyka Edytuj

DJ jest jednym z zawodników w animowanym reality show. Jest z pochodzenia Jamajczykiem. Przez innych jest przezywany "Wielkoludem". Jeden z maminsynków. Mimo swojej sylwetki i siły, jest niezwykle łagodny, bardzo lubiany przez resztę i bojaźni. Radzi sobie nieźle ze zrozumieniem. Postępuje z normami etycznymi, których nauczył się od swojej matki. Często za nią tęskni. Opiekuje się zwierzętami, jakie podczas programu spotyka po drodze. Zaprzyjaźnia się ze wszystkimi, poza Courtney, Ezekielem i Alejandro.

Wygląd Edytuj

DJ.png

DJ jest bardzo wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje Dakocie, B, Owenowi i Samowi. Ma szczupłą sylwetkę, czym dorównuje m.in. Alejandro, Justinowi, Lightningowi, Duncanowi i Geoffowi. Jego cera ma kolor brązowy w jasnej karnacji. Jest bardzo umięśniony. Ma włosy koloru kasztanowego i czarne podobne do Chrisa oczy. Zwykle nosi ciemno-zielony t-shirt z pomarańczową literą D i białymi wykończeniami, szare sztruksowe szorty oraz ciemno-brązowe skórzane sandały. Jego strój uzupełnia biała czapka znajdująca się na jego głowie. Natomiast na pierwszą część wyzwania (odc. Miejsce takie sobie), kąpiel w basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos oraz na jedno z wyzwań (odc. Moja Upalna Jamajka!) zakłada szaro-niebieskie szorty kąpielowe i te same sandały co w zwykłym ubiorze.

Ciekawostki Edytuj

  • DJ jest obok Alejandro, Lindsay, Courtney, Izzy, Heather i Owena jednym z uczestników, którzy przeklinali podczas programu. Jego wypowiedzi były ocenzurowane z powodu przekleństw.
  • Jest jednym z najwyższych uczestników w historii programu.
  • On i Beth są jedynymi uczestnikami, których dotknęła klątwa.
  • Jest jedynym uczestnikiem, któremu towarzyszy jego matka w drugim sezonie programu.
  • Jest jednymym uczestnikiem, który zagłosował na siebie w trzech sezonach.
  • Jest jednym z siedemnastu męskich uczestników, którzy podczas jednego z wyzwań (m.in. w odcinku Moja Upalna Jamajka!) noszą szorty kąpielowe.
  • Był 1 uczestnikiem, który przeklinał w programie.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Trzeszczące Żarówy
DJDuncanHaroldGwenHeatherLeShawna
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki