FANDOM

Czołówka serialu
WTP Czołówka
Informacje główne
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Wykonawca: Dawna Toews i Graemie Cornies
Gatunek: rock, heavy metal
Długość: 01:01
Wideo
Wyspa Totalnej Porażki Total Drama Island Intro PL01:01

Wyspa Totalnej Porażki Total Drama Island Intro PL

Total Drama Island

Czołówka (intro, piosenka przewodnia) Wyspy Totalnej Porażki – po raz pierwszy została ukazana w pierwszym, dwuczęściowym odcinku Miejsce takie sobie, otwierającym pierwszy sezon animowanego reality show. Trwa sześćdziesiąt jeden sekund. Piosenką tytułową jest utwór Ja chciałbym być sławny, którego kompozytorami są Dawna Toews i Graemie Cornies. Wykonawcą piosenki w polskiej wersji jest Modest Ruciński. Ścieżka dźwiękowa łączy elementy rocka, pop-u oraz spokojnej gitarowej ballady. Cechuje ją dynamizm.

Opis fabularny Edytuj

Na początku pojawiają cztery stojące w różnych miejscach reflektory i kamery, z których dwa ostatnie spychają bobra i wiewiórkę na dół. Potem na krótko pojawia się klaps filmowy. Kamera zaczyna się poruszać po całym Obozie Wawanakwa mijając prowadzącego, który pije kawę i daje sygnał kamerzystom. Następnie kamera dociera na szczyt klifu i zbliża się do jeziora, w którym znajduje się bezpieczna strefa otoczona bojami.

Pod wodą pojawia się Owen w stroju kąpielowym, który puszcza gaz i wyrzuca nim rybę na powierzchnię wody. Następnie na desce surfingowej pływają Geoff i Bridgette, którzy spoglądają na siebie zauroczonym wzrokiem i których przeraża nieprzyjemny zapach rzucający rybę na powierzchni wody. Kamera widzi, jak orzeł porywa swoją zdobycz i upuszcza ją gdzieś w lesie, w którym DJ siedzi na pniu wraz z parą ptaków, skunksem, pręgowcem, dwiema wiewiórkami, żółwiem, żabą i zajączkiem. Na jego głowę spada ryba i wszystkie zwierzaki rzucają się na chłopaka, w wyniku czego ten ucieka z krzykiem. Z nieszczęścia chłopaka śmieje się Duncan, co bardzo wkurza Courtney.

Następnie kamera zbliża się do bijących się ze sobą LeShawny i Heather. Dziewczyny są na gumowym pontonie, który spada z wodospadu. Spadając mijają Harolda, który ćwiczy swoje ruchy na konarze drzewa. Następnie huśtająca się po lianie Izzy zderza się z chłopakiem. W wyniku huśtania się oboje uderzają ciałem o Pokój Zwierzeń, z którego wylatuje Lindsay ze spuszczoną do kolan spódnicą i jasnoróżową bielizną. Potem kamera kieruje się w stronę kuchni, gdzie szef kuchni serwuje potrawy związanym chłopakom – Noah i Ezekielowi. Następnie obok nich Eva walczy z Tylerem, z którym zawsze wygrywa.

Kamera wycofuje się i przenosi się w inne miejsce. Tam dwie najlepsze przyjaciółki – Katie i Sadie – siedzą na schodku i patrzą, jak Justin przygląda się w obu lustrach. Następnie pojawia się mewa, którą rekin usiłuje zjeść. Ptak ląduje w bezpiecznym miejscu dopóki macka ośmiornicy nie wciąga go do wody. Kamera zbliża się do Beth lecącej dookoła Portu Wstydu. Dziewczyna kręci ognistymi kijami, które później podrzuca do góry. Zmienia się krajobraz na wieczorny. Gwen i Trent spędzają czas przy ognisku dopóki Cody nie dołącza do nich. Chłopak uśmiecha się do pary i kładzie swoje ręce na ich ramionach. Kamera wycofuje się odsłaniając prowadzącego i resztę uczestników siedzących przy ognisku. Na koniec czołówki zapala się znajdujący się na szyldzie tytuł pierwszego sezonu.

Uczestnicy pierwszego sezonu Edytuj

W czołówce pojawia się 22 uczestników pierwszego sezonu. Ukazują się oni w następującej kolejności.

Informacje Edytuj

Używane w odcinkach: 1-28
Główny temat muzyczny: Ja chciałbym być sławny
Autorzy:

  • Dawna Toews
  • Gramie Cornies

Gatunek muzyki: rock, heavy metal

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki