FANDOM

Czołówka Totalnej Porażki w trasie
TPwT Czołówka
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Wykonawca: Dawny Toews i Graemie'ego Corniesa
Gatunek: rock, heavy metal
Długość: 01:01
Wideo

Czołówka (intro, piosenka przewodnia) Totalnej Porażki w trasie – po raz pierwszy została ukazana w pierwszym, dwuczęściowym odcinku Przechadzka po Egipcie, rozpoczynającym trzeci sezon animowanego reality show. Trwa sześćdziesiąt jeden sekund. Piosenką tytułową jest utwór Ja chciałbym być sławny, którego kompozytorami są Dawna Toews i Graemie Cornies. Wykonawcą piosenki w polskiej wersji jest Modest Ruciński. Ścieżka dźwiękowa łączy elementy rocka, popu oraz spokojnej gitarowej ballady. Cechuje ją dynamizm.

Opis fabularny Edytuj

Na początku ukazują się reflektory i kamery, której znajdują się w przeróżnych miejscach spychając szopa na dół. Potem na krótką chwilę pojawia się klaps filmowy. Kamera zaczyna poruszać się po samolocie mijając Chrisa i szefa kuchni siedzących w sterowni. Kamera na chwilę leci w górę, a potem spada z nieba i ląduje pod wodą. Tam Owen uśmiecha się do rybki gubiąc po drodze swoje kąpielówki.

Następnie kamera zbliża się do Harolda, który jest na szczycie domku na łódce. Podczas ćwiczeń dostaje w twarz wiosłami od Duncana stojącego obok wiosłującej Courtney. Do trójki dołączają aligatory i wyrywają im wiosła. Łódź zderza się z gumowym pontonem, gdzie stoi Gwen. Zanim gothka idzie na dno, młodociany bandzior uśmiecha się i próbuje jej pomóc, co bardzo wkurza Courtney.

Później kamera zmienia położenie i przenosi się na szczyt Statuy Wolności. Tam Alejandro pomaga Heather wspiąć się do końca, a ta patrzy na niego groźnie. Mija ich Tyler pchający wózek z Cody'm w środku. Młody atleta potyka się i ląduje na Ezekielu. Cody spada z wózka i ląduje w rękach znajdującej się w Yukonie Sierry, która zaczyna go tulić. Obok nich stoi Lindsay i patrząc na zdjęcie Tylera próbuje przypomnieć, kim on jest. Lecz gdy pojawia się niedźwiedź, puszcza zdjęcie i ucieka z krzykiem. Zwierzęciem okazuje się być Izzy, która śmieje się z kawału. Jednak gdy foczka gryzie jej rękę, zaczyna biec z krzykiem.

Zmienia się położenie, którym jest ocean. Tam surfują Bridgette i DJ na deskach surfingowych. Podczas surfowania oboje lądują w wodzie. Na jednej z ulic Londynu pojawiają się Noah i LeShawna, którzy tanecznym krokiem przechodzą przez jezdnię i gdy pojawia się samolot, robią unik. Później kamera zauważa na szczycie wehikułu wszystkich uczestników tworzących piramidę. Pojazd przelatuje przez różne lokalizacje. Potem pojawiają się kolejno: Owen z Izzy na lewym ramieniu, Heather i Courtney droczące się ze sobą oraz DJ, który dostaje w twarz od mewy. Siedzący w sterowni szef zaś zmienia kierunek lotu zwalając na dół zawodników. Wszyscy, poza Cody'm będącym w ramionach Sierry, używając spadochronów, lądują bezpiecznie. Tyler ląduje brzuchem na podłożu, Courtney i DJ zaś na pośladkach. Pojawia się logo z tytułem trzeciego sezonu. Na koniec na podłożu ląduje Ezekiel, co doprowadza Noah do bycia w szoku.

Uczestnicy trzeciego sezonu Edytuj

W czołówce pojawia się 17 uczestników trzeciego sezonu programu. Pojawiają się oni w następującej kolejności.

Informacje Edytuj

Używane w odcinkach: 1-26
Główny temat muzyczny: Ja chciałbym być sławny
Autorzy:

  • Dawna Toews
  • Graemie Cornies

Gatunek muzyki: rock, heavy metal

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki