FANDOM

Czołówka Planu Totalnej Porażki
PTP Czołówka
Informacje główne
Serial: Plan Totalnej Porażki
Wykonawca: Dawna Toews i Graemie Cornies
Gatunek: rock, heavy metal
Długość: 01:01
Wideo
PTP logo

Czołówka (intro, piosenka przewodnia) Planu Totalnej Porażki – po raz pierwszy została ukazana w pierwszym odcinku Uwaga, potwór!, otwierającym drugi sezon animowanego reality show. Trwa sześćdziesiąt jeden sekund. Piosenką tytułową jest utwór Ja chciałbym być sławny, którego kompozytorami są Dawna Toews i Graemie Cornies. Wykonawcą piosenki w polskiej wersji jest Modest Ruciński. Ścieżka dźwiękowa łączy elementy rocka, popu oraz spokojnej gitarowej ballady. Cechuje ją dynamizm.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna się czołówka, reflektory i kamery pojawiają się w przeróżnych miejscach, spychając szczura oraz szopa na dół. Później pojawia się chwilowo klaps filmowy. Kamera zaczyna się poruszać po całym planie filmowym w Toronto mijając Chrisa, który jedzie pojazdem golfowym. Następnie dociera na szczyt repliki klifu i zbliża się do basenu wypełnionego wodą.

Na dnie basenu pojawia się Owen, który pływając nie wie, że rekin jak cień podąża za nim, i znika w jego paszczy. Kamera przenosi się na plan filmu plażowego. Tam Harold podczas ćwiczeń na desce surfingowej dostaje mewą w twarz i ląduje w basenie. Z nieszczęścia chłopaka wyśmiewa się Duncan, który strzelał mewą w jego kierunku. Całą scenę widzi wkurzona Courtney. Oboje droczą się ze sobą.

Następnie kamera mija Yeti w stroju baletowym i kieruje się w stronę Beth, która spokojnie wypoczywa na krzesłach plażowych wraz z dwoma rekinami. Cała trójka nosi okulary przeciwsłoneczne. Gdy kamera zbliża do niej, dziewczyna uśmiecha się i nie ma na swoich zębach aparatu. Kamera kieruje się w stronę garderoby, gdzie Justin robi makijaż. Gdy chłopak odwraca się twarzą, przypadkowo pryska spray'em prosto w oczy. Następnie LeShawna pojedynkuje się z Heather na platformach i wrzuca z jej łysej głowy perukę, która ląduje w garnku z daniem przygotowanym przez szefa kuchni. Kucharz podaje danie DJ-owi. Chłopak przyprawia talerz ulubioną przyprawą jego matki, zjada porcję i uśmiecha się.

Kamera przenosi się w inne miejsce, gdzie Lindsay przypadkowo naciska niewłaściwy przycisk i wywołuje niewielką eksplozję. Następnie niedźwiedź próbuje wypłoszyć Izzy, lecz ta straszy zwierzaka i rusza za nim w pościg. Potem pojawia się Limuzyna Łajz, której okno się otwiera. W środku Gwen uśmiecha się do aparatu. Trent otwiera drzwi pojazdu stojąc na czerwonym dywanie i kładzie na nim rękę.

Kamera mija osoby z aparatami fotograficznymi i dociera do miejsca, gdzie odbywa się Ceremonia Pozłacanych Chrisów. Na stanowisku pojawia się prowadzący mający na sobie niebieski garnitur. Gdy Chris otwiera kopertę, obok niego stoi szef w różowej sukni, niosący statuetki na tacy. Kucharz groźnie patrzy, jak jego przyjaciel stoi twarzą do kamery. Kamera wycofuje się i przenosi się do studia, w którym Bridgette i Geoff całują się siedząc na kanapie stojącej po środku. Gdy wszyscy patrzą, para przestaje się całować i patrzą z szokiem do kamery. Kamera wycofuje się odsłaniając wszystkich 22 uczestników programu. Na koniec obraz z Chrisem i szefem kuchni przełącza się na logo z tytułem drugiego sezonu.

Uczestnicy drugiego sezonu Edytuj

W czołówce pojawia się 15 uczestników drugiego sezonu oraz 7 nie biorących w nim udziału. Pojawiają się oni w następującej kolejności.

Informacje Edytuj

Używane w odcinkach: 1-27
Główny temat muzyczny: Ja chciałbym być sławny
Autorzy:

  • Dawna Toews
  • Graemie Cornies

Gatunek muzyki: rock, heavy metal

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki