Fandom

Cartoon Network Wiki

Czas adoptokalipsy

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Czas adoptokalipsy
Sezon 1, Odcinek 6
Czas adoptokalipsy.jpg
Oryginalny tytuł: Adoptcalypse Now
Premiera: 15 października 2004 FlagaUSA.png
14 marca 2005 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 106
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Podano do stołu"
Następny
"Wojna o fotel"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Czas adoptokalipsy (ang. Adoptcalypse Now) – szósty odcinek pierwszego sezonu serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis odcinka Edytuj

Bloo i Maks starają się przerwać Dzień Adopcji, by nie stracić przyjaciół.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W domu pani Foster trwa Adopcyjna Sobota. Wszyscy się przygotowują do przyjazdu nowych rodzin. Uczestnikami Dnia Adpocji są również m.in. Maks i Franka. Wszyscy wychodzą przed dom z wyjątkiem Bloo, który jest chroniony przed adopcją. Pan Zając właśnie wita wszystkie rodziny, które chcą zaadoptować zmyślonych przyjaciół. Eduardo podczas nauki przemówienia spotyka małą dziewczynkę imieniem Jancia, na widok której ucieka. Nagle Maks zauważa zniknięcie zmyślonego klauna. Uczestnicy Dnia Adopcji, Chudy i Franka, mówią mu, że zaadoptowało go małżeństwo z córką. Wiadomość zaskakuje chłopca, dopiero wtedy dociera do niego znaczenie tego dnia. Maks stwierdza, że nie może stracić przyjaciół i razem z Bloo postanawia działać. Oboje obserwują spotkanie Eduardo z Jancią, jego przyszłą opiekunką, i zawieszają na wędce pająka-zabawkę. Eduardo na jego widok rzuca się na owada, nieświadomie strasząc wszystkich potencjalnych opienkunów i psując Dzień Adopcji. Wszystkie rodziny uciekają. Pan Zając nie jest z jego zachowania zadowolony. Jego wypowiedź doprowadza Eduardo na skraj rozpaczy i ucieczkę. Tymczasem Maks i Bloo zamykają Chudego w szafie i zauważają autobus z uczniami szkoły. Koledzy Maksa zauważają niebieskiego przyjaciela i ruszają za nim w pościg. Do reszty przyłacza się również Eduardo. Gdy autobus z dziećmi odjeżdża, Franka i Pan Zając wyrażają niezadowolenie zachowaniem Maksa i Bloo. Tydzień później obaj zostają za karę zamknięci w szafie przez Chudego.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Czas adoptokalipsy}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki