FANDOM

Cytryndor
Lemongrab 2
Informacje kontekstowe
Serial: Pora na przygodę!
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Cytryndor 2
Przydomek:
Rasa:
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Cytryndor (brat)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Cytryndor 2 (ang. Lemongrab 2) – postać fikcyjna występująca w serialu Pora na przygodę!.

Opis Edytuj

Jest to klon Cytryndora stworzony przez Królewnę Balonową, po to, żeby Cytryndor się nie nudził i nie czuł samotny. Jest taki sam jak oryginał. Jedyna różnica to to, że jest ubrany na biało i nie nosi miecza, tylko berło z zielonym kryształem. Razem z Cytryndorem rządzą swoim królestwem. Są najlepszymi przyjaciółmi, aż do czasu kiedy Cytryndor 1 zjada swojego brata.

WyglądEdytuj

Kopia Cytryndora jest do niego bardzo podobna. Obaj są żółci, a ich głowy przypominają cytryny. Jedyna różnica to ubiór. Cytryndor Drugi jest ubrany w białą szatę z niebieskim paskiem i butami. Jego oczy są podobne do oczu człowieka. Przy sobie nosi berło z zielonym kryształem. Jego wygląd zmienia się w odcinku Too Old, nie ma kawałka twarzy i lata na niebieskim dysku, gdyż nie ma nóg. Potem zostaje zjedzony przez Cytryndora. Pod koniec odcinka wychodzi z brzucha brata i pomaga uciec Finnowi, KB i LemonHope'owi. Niestety zostaje zjedzony po raz drugi. W odcinku Lemonhope Part 2, słysząc grę Lemonhope'a, wybucha wraz z Cytryndorem.

ZachowanieEdytuj

Klon Cytryndora wydaje się spokojniejszy, bardziej zrównoważony i trudniej go zdenerwować. Prawdopodobnie dlatego, że nie był narażony na stres i kawały Słodyczan. W odcinku Too Old, widząc, że brat zabrał jednej z cytrynek kromkę chleba, sam dzieli swoją na pół i oddaje jej.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest praworęczny, w przeciwieństwie do Cytryndora, który jest leworęczny.
  • Ma żółtego konia podobnego do konia Cytryndora, z tą różnicą, że koń Cytryndora 2 ma skrzydła.
  • Potrafił tworzyć cytrynki.
  • W odcinku Pięć następnych opowieści został częściowo zjedzony przez swojego brata.
  • Mimo że został zjedzony przez swojego brata, żyje w jego żołądku, jak widać w odcinku Cytrusek część 2.
  • W odcinku Za stara nie ma dolnej połowy ciała i kawałka twarzy.
  • W tym samym odcinku zostaje do końca zjedzony.
  • Z jego części powstał Cytryndor 3.
  • Pomimo tego, że nazywa się Cytryndor 2, przedstawia się jako Cytryndor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki