FANDOM

Cytryndor
Earl
Informacje kontekstowe
Serial: Pora na przygodę!
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Cytryndor
Przydomek:
Rasa:
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Cytryndor 2 (brat)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Cytryndor (ang. Earl of Lemongrab) – postać fikcyjna występująca w serialu Pora na przygodę!.

Opis Edytuj

Cytryndor jest jednym z nieudanych eksperymentów Królewny Balonowej. Nie udał się, ponieważ był bardzo drażliwy i charakterem nie przypominał Słodyczan, więc mógłby doprowadzić do wojny domowej lub upadku Słodkiego Królestwa.

W odcinku "Zbyt Młoda" objął władzę w królestwie, ponieważ królewna była zbyt młoda, aby rządzić. Gdy została przywrócona do swojego poprzedniego wieku, musiał się wynieść.

Powrócił w odcinku "Stworzyłaś Mnie", podglądał w nim śpiących Słodyczan, bo czuł się samotny. Balonowa próbowała go uszczęśliwić, nawet oddała mu trzech poddanych. Pomysł ten nie wypalił. Hrabia twierdził, iż ci nie akceptują jego zasad i musiał ich resocjalizować. Nie pomogła również próba nauczania go kultury Słodyczan. Koniec końców, KB postanowiła dla niego stworzyć drugiego Cytryndora. Ten dogadał się z oryginałem i razem zamieszkali w zamku.

W odcinku "Loch tajemnic", wraz ze Słoniczką, Robciem, oraz BRCR'em został uprowadzony przez Lodowego Króla. Bojąc się, że umrze z głodu, chciał nawet go zjeść.

Pojawił się później strasznie wychudzony w "Twoja wina", wraz z drugim Cytryndorem. Próbowali razem ze słodyczy, które dostali od Królewny Balonowej stworzyć podwładnych, chcieli podbić Słodkie Królestwo, aby mieć więcej słodkości. Ostatecznie Balonowa wymazuje im z pamięci przepis na eliksir ożywiający.

W odcinku Pięć następnych opowieści Cytryndor i jego brat zajmują się małą, sztuczną, szklaną cytrynką w pudełku. Twierdzą, że jest to ich syn. Pierwszy z nich każe mu tańczyć, lecz drugi woli by poszedł spać twierdząc, że chłopiec jest już zmęczony. Gdy Cytryndor 2 chce wyjąć z szafy mały zielony kapelusz, aby wręczyć do synowi, jego brat wykorzystuje nieobecność i znowu każe tańczyć cytrynce. Dochodzi do walki między braćmi czego wynikiem jest rozbicie małej cytrynki i z tego powodu Cytryndor rzuca się na Cytryndora 2 z zębami i zaczyna go zjadać.

W odcinku Za stara Cytryndor znacznie przytył i traktuje swych poddanych i swego brata ze szczególnym okrucieństwem. Trzymał w celi Cytruska, który grał na harfie, co wprawiało hrabiemu w szał. Cytryndor odkrywa, że jego brat wypuścił więźniów, pożera go. Na balkonie jeszcze grubszy Cytryndor zauważa, że Finn, Balonowa i Cytrusek chcą uciec, rozkazuje swoim poddanym zabić całą trójkę. Podczas walki, z ust Hrabiego wychodzi jego brat. Zdejmuje wszystkim obroże elektryczne za pomocą przycisku, mówiąc, że mają przestać i go posłuchać. W końcu, Cytryndor połyka swojego brata.

O odcinku Cytrusek część 2 gdy dochodzi do konfrontacji Cytryndora z Cytruskiem to w wyniku głośnej muzyki od Harfy wybucha.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki