FANDOM

Connie Maheswaran - fikcyjna postać występująca w serialu animowanym Steven Universe.

Historia Edytuj

Connie prowadziła bardzo spokojne życie. Jej rodzice byli bardzo wymagający, chcieli, by wyrosła na mądrą i

Connie Maherswaran
Informacje kontekstowe
Serial: Steven Universe
Pierwszy odcinek: Przyjaciele z bańki
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 20
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko:
Przydomek:
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta Kobieta
Wiek: 12 lat i 3 kwartały
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: Czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Doug Maherswaran (ojciec)

Priyanka Maherswaran (matka)

Przyjaciele: Steven Universe

Perła

Wrogowie: Gem Mutants
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie: Ziemia
Alter-ego:
Specjalność: Inteligencja

Walka mieczem

kulturalną dziewczynę. Kontrolowali ją na każdym możliwym etapie życia.

W odcinku "Przyjaciele z bańki" poznała Stevena. Stało to się rok wcześniej- na paradzie w Beach City. Steven był wtedy uczestnikiem parady- reklamował myjnię swego ojca. Chłopiec zauważył, że Connie spadła świecąca się bransoletka- schował ją do zamrażalnika. Rok pózniej Connie czytała książkę na plaży- jak zwykle. Steven postanowił z nią porozmawiać, co zaskuktowało uwięzieniem obojga w bańce. Po tym przeżyli kilka przygód, aż w końcu bańka pękła. Po powrocie do domu, Steven dał Connie zgubioną bransoletkę.

W odcinku "Prawie jak pocałunek" Steven opowiedział Connie historię jak Ametyst prawie umarła. Connie wypiła trochę soku z duriana Stevena, na którego słomce było trochę leczniczej śliny chłopca. Connie od tego odcinka nie potrzebuje okularów, a Steven dowiaduje się, że ma leczącą ślinę.

W odcinku "Lew 2: Film" mieli pojechać razem do kina na film o Pieskopterze na Lewku, jednak ten zabrał ich do zbrojowni Rose.

W odcinku "Razem osobno" Connie i Steven połączyli się w Stevonnie, a pózniej przeżyli wieczór jako nastolatka.

W odcinku "Prognoza pogody" Steven musi wybrać najlepsze rozwiązanie aby odwieźć Connie do domu jednocześnie chcąc obejrzeć z przyjaciółką spadający śnieg.

W odcinku "Cała prawda" Connie ciągle stara się dopytać Stevena, co się stało, dzwoniąc do niego. Na końcu odcnika się godzą.

W odcinku "Nowe zakończenie" czytają książkę, mówią, co im się podobało, idą do pokoju Rose i odgrywają "lepsze" zakończenie książki (jednak, jak się okazuje, przez większość odcinka to nie była prawdziwa Connie)

W odcinku "Connie rycerz" Connie uczy się walczyć mieczem, Perła wpaja jej swoje ideologie, a Steven chce zapobiec zupełnego poświęcenia Connie w razie wojny.

W odcinku "Szpital z Koszmarów" Connie dostaje miecz Rose, matka dziewczyny go zabiera, a pózniej próbują go odzyskać. W szpitalu czyhają na życie trójki dwa mutanty, ale Connie je pokonuje mieczem. Przy okazji jej mama obiecuje mniej kontrolować córkę, odkrywa, że istnieje na świecie magia, i że Connie ma od roku zdrowe oczy.

W dniu urodzin Stevena, przyjechała ona na farmę, by na niej przenocować pod namiotem. Steven udawał wyższego niż jest, przez co w pewnym momencie zmienił się w niemowlę. Razem z Gregiem i Kryształowymi Klejnotami postanowiła zabrać go do Beach City, jednakże w drodze stwierdza, że lepiej wrócić. Poszła spać do namiotu i gdy spojrzała, jedyne, co pozostało po Stevenie to koszulka. Wybiegła z namiotu krzycząc, że Steven zrobił się jeszcze młodszy (zmieniając się w zygotę), co okazało się nieprawdą- powrócił do swojej normalnej formy.

Charakterystyka Edytuj

Connie była nieśmiała, jednak po swoich przeżyciach bardzo się zmieniła. W odcinku "Kuchnia łączenia" była gotowa uciec z domu.

Wygląd Edytuj

Connie ma ciemną skórę i długie, lekko pofalowane włosy. Najczęściej jest ubrana w sukienki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki