FANDOM

Cler
Cler w Idź Ser, idź
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Tatuś Maks
Ostatni odcinek: Idź Ser, idź (osobiście)
Bloo żegna się z Maksem (wspomniana)
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing: Grey DeLisle (oryginalny)
Anna Sroka (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Cler/Luiza
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina: Ser (zmyślony przyjaciel)
Przyjaciele: Franka
Ser
Maks
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Cler, w późniejszych odcinkach także Luiza (ang. Louise) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Historia Edytuj

Pierwszy występ Cler miał miejsce w odcinku Tatuś Maks. W tym odcinku, gdy weszła do domu pani Foster, odnalazła swojego zmyślonego przyjaciela, którym jest Ser. W odcinku Idź Ser, idź, gdy Franka przyszła do jej apartamentu oddać Sera, Cler rozmawiała z nią. Powiedziała jej, że Ser cały czas pragnie gdzieś iść i nie ma konkretnego celu.

W odcinku Bloo żegna się z Maksem Cler wraz ze swoją rodziną przeprowadziła się do nowo zakupionego mieszkania (nie zostało pokazane w serialu), a Ser został oddany na zawsze do domu pani Foster. Jej stare mieszkanie zajął Maks wraz z rodziną.

Charakterystyka Edytuj

Cler jest postacią epizodyczną serialu. Jest twórczynią Sera i sąsiadką Maksa. Mieszka razem z rodzicami i starszym rodzeństwem (nigdy się nie pojawili w serialu) w tym samym bloku, co Maks i mieszkający obok niego Państwo Applebee. W internetowej grze on-line Big Fat Awesome House Party jest uczennicą w szkole. Jej charakter jest podobny do Sera. Występuje w odcinkach Tatuś Maks oraz Idź Ser, idź.

Wygląd Edytuj

Cler jest niskiego wzrostu. Ma piegi na twarzy, długie rude włosy, które są trochę zniszczone i przywiązane w dwa małe kucyki, i aparat nazębny. Nosi t-shirt w biało-czerwone poziome paski, fioletową tunikę z łatą w kształcie pięcioramiennej gwiazdy, zielone sztruksowe spodnie i białe (od spodu żółte) tenisówki.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię bohaterki zostało przetłumaczone na polski jako Cler, aby się rymowało z imieniem Ser, tak jak Louise rymuje się z Cheese po angielsku, co zostało wykorzystane w jednej ze scen w odcinku Idź Ser, idź.
    • Nie wiadomo, dlaczego w późniejszych odcinkach polscy tłumacze imię zmienili.
  • W ostatnim odcinku Bloo żegna się z Maksem ponownie zastosowano imię Cler zamiast Luizy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki