FANDOM

Cicha piosenka
Eine Kleine
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Spoliczkowana Rewolucja
Wykonawca: Alejandro, Gwen, Courtney, Heather, LeShawny, Lindsay
Noah, Owena i Tylera
Gatunek: ballada, pop, klasyka
Długość: 01:10
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Cicha Piosenka♫♪(Piosenka nr 9)01:10

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Cicha Piosenka♫♪(Piosenka nr 9)

Cicha piosenka (ang. Eine Kleine) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez czterech chłopaków – Alejandro, Noah, Owena i Tylera, oraz pięć dziewczyn – LeShawnę, Heather, Courtney, Gwen i Lindsay. W polskiej wersji piosenkę wykonują m.in. Monika Ambroziak, Beata Deskur, Joanna Pach i Marcin Przybylski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez dziewięciu uczestników "Totalnej Porażki w trasie", w tym m.in. trzy przedstawicielki drużyny "Amazonek" i czterech męskich przedstawicieli drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Ma charakter klasyczny. Piosenka pojawia się w odcinku Spoliczkowana Rewolucja.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, Noah zaczyna śpiewać normalnym tonem głosu wówczas, gdy Owen podnosi głos o jeden ton. Chłopak wraz Heather uciszają go. Późnej Courtney i Gwen ostrzegają swoją koleżankę, że kiedyś ją wyeliminują. Zaś LeShawna krótko filtruje z Alejandro. Piosenka kończy się w momencie, gdy Lindsay wymawia imię swojego chłopaka, a Tyler z zadowoleniem wykrzykuje wywołując lawinę co wprawia Chrisa w śmiech.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza piosenka, której tytuł nie był śpiewany.
  • Melodia piosenki nawiązuje do utworu Mozarta Eine Kleine Nachtmusik.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki