FANDOM

Chuck
Chuck
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Bloo rządzi
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Chuck
Przydomek: Chuckie
Rasa: kot
Płeć: samiec
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Phyllis (właścicielka)
Przyjaciele: Phyllis, Bloo
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Chuck – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Chuck pojawił się w deszczowy dzień, w domu dla zmyślonych przyjaciół Bloo, wykonanym z kartonów, aby znaleźć schronienie. Bloo prędko przyjął go do siebie, a nawet zaprzyjaźnił. Zaczął się z nim bawić oraz nadał mu imię Chuck. Kiedy Maks pierwszy raz zobaczył kota, Bloo przedstawił go mu jako zmyślonego przyjaciela. Gdy przyszło małżeństwo z córką chcące zaadoptować zmyślonego przyjaciela u Bloo, Blooregard dał im Chucka. Dopiero później uświadomił sobie, że dał obcej osobie swojego nowego przyjaciela. Zdecydował się uratować Chucka i gdy tylko wtargnął na posesję rodziny, kot uciekł otwartym oknem. Później odnaleziono go wiszącego nad strumieniem. Uratował go Bloo i oddał rodzinie, która go zaadoptowała. W tym samym czasie zjawiła się Phyllis, właścicielka Chucka, której uciekł podczas remontu mieszkania.

CharakterystykaEdytuj

Chuck jest małym, słodkim i milusińskim kociakiem, który występuje w odcinku Bloo rządzi. Mieszka wraz ze swoją panią w luksusowym apartamencie. Ma gęstą szaro-białą sierść i puszysty ogon. Źrenice są w kształcie zaokrąglonego rombu. Jego właścicielką jest Phyllis.

Ciekawostki Edytuj

  • Bloo sam z siebie nazwał kota Chuck. Pod koniec odcinka, po przybyciu Phyllis, okazuje się, że kot rzeczywiście wabił się od dawna Chuck.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki