Fandom

Cartoon Network Wiki

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Chris jest 4X bardzo słodki.png
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki (ang. Team Chris Is Really Really Really Really Hot) – drużyna rywalizująca w animowanym reality show Totalna Porażka w trasie. Jest aktywna w odcinkach 1-17. Jest neutralną drużyną w trzecim sezonie programu. Jej członkowie wygrali 5 razy, drudzy byli pięciokrotnie, a przegrali 4 razy. W odcinku 19 wraz z drużyną "Amazonek" drużyna zostaje rozwiązana i każdy z jej członków działa indywidualnie.

Historia Edytuj

Przechadzka po Egipcie Edytuj

Drużyna "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" została utworzona pod koniec pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie. Do niej zostali przydzieleni następujący członkowie: Alejandro, Noah, Tyler, Owen i Sierra. W drugiej części odcinka jeździli do brzegu Nilu na kozie, którą wygrali w wielkim wyścigu po Egipcie. Podczas budowy łodzi Sierra zapytała Chrisa, czy może się zamienić się z Izzy w drużynie. Ten się zgodził, dzięki czemu purpurowo-włosa dziewczyna została "Amazonką", natomiast Izzy – członkinią drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Po skończonej budowie, wszyscy wsiedli na podkład. Gdy drużyna przeciwna miała kłopot, nowa członkini drużyny Alejandro przywołała wielbłąda do wejścia na ich pokład. Później wszyscy płynęli na drugi brzeg. Zajęli ostatecznie drugie miejsce.

Zakręcony czas w Japonii Edytuj

W odcinku Zakręcony czas w Japonii jeden z członków drużyny, Alejandro, wraz z misiem panda imieniem Ting-Ting zagrał w Pinball, który zakończył z wynikiem 462 tysiące punktów wygrywając dla reszty drużyny pierwszą część wyzwania z innymi zespołami. Później wszyscy członkowie drużyny wzięli udział w nagraniach spotów reklamujących rybie ogonki. Owen jako potwór zaatakował miasto. Alejandro, Izzy, Noah i Tyler jako żołnierze zatrzymali go słodkim rybim ogonkiem. Ukończyli rywalizację na drugim miejscu.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Edytuj

W odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! wzięli udział w wyścigu zaprzęgowym. Tyler został wybrany przez kolegów do ciągnięcia zaprzęgu. Każdy z członków czekał na swojego kolegę przy słupie. Gdy zaprzęg drużyny prawie wpadł w przepaść, Tyler uratował swoich kolegów poprzez ciągnięcie. Mimo że dotarli do mety drudzy, wygrali pierwsze wyzwanie.

Ukochany Broadway Edytuj

W odcinku Ukochany Broadway podczas pierwszej części wyzwania wspinali się na szczyt Statuy Wolności. Jednak w czasie ostatniej części wyzwania Noah usnął a Heather podmieniła wózek ze śpiącym chłopakiem na wózek z dzieckiem. Alejandro szybko zamienił z powrotem wózki, lecz ostatecznie przedstawiciele drużyny przegrali wyzwanie. Na szczęście nikt nie wyleciał z programu, ponieważ to wyzwanie było z nagrodą.

Spoliczkowana Rewolucja Edytuj

W odcinku Spoliczkowana Rewolucja podczas pierwszej części wyzwania Owen zjadł wszystkie kiełbaski. Alejandro wpadł w szał, lecz jako pomysł wraz z resztą zjeżdżał w dół na swoim koledze. Drużyna jako pierwsza przekroczyła linię mety wygrywając zadanie. Podczas drugiej części wyzwania przedstawiciele nosili hełmy z czasów II wojny światowej. Pod sam koniec zajęli drugie miejsce.

Wyścig w Amazonii Edytuj

W odcinku Wyścig w Amazonii podczas przeprawy przez amazońską dżunglę zostali zaatakowani przez olbrzymie gąsienice. Jeden z członków drużyny – Owen – był uwięziony w kokonie, lecz Alejandro szybko go uwolnił. Ostatecznie zespół ukończył wyścig w Amazonii na drugim miejscu.

Spadam w Luwrze i zero pomocy Edytuj

W czasie rywalizacji w odcinku Spadam w Luwrze i zero pomocy szukali kawałków rzeźby "Wenus z Milo", lecz gonił ich Yeti. Później wybrali Noah aby ten uniknął przejścia przez laser alarmowy. Ukończyli rzeźbę jako drudzy, dzięki czemu byli bezpieczni.

Nowe dzieci rocka Edytuj

Podczas przeprawy do domu znajomego prowadzącego w odcinku Nowe dzieci Rocka śpiewali piosenkę Szanta to nie lada!. Po dotarciu na miejsce, przystąpili do rywalizacji całowania ryb. Ostatecznie zremisowali z DJ-em, jedynym członkiem drużyny "Zwycięzców".

Moja upalna Jamajka! Edytuj

W odcinku Moja upalna Jamajka! na samym początku wypoczywali w Pierwszej Klasie. Nie zauważyli, jak Izzy i Owen wylecieli z samolotu, w którym zepsuł się jeden z jego silników, i wylądowali na plaży Jamajki, lecz doznali obrażeń i zostali zabrani do namiotu medycznego. Tam Owen rozpłakał się nad Izzy. Po chwili dziewczyna po przebudzeniu na jego oczach stała się bardzo inteligentną osobą. Tymczasem trójka członków: Alejandro, Noah i Tyler przebrali się w stroje kąpielowe i przystąpili do pierwszej części wyzwania. Ich zadaniem było znalezienie "skarbu piratów".

Gdy Tyler wyczerpał wszystkie próby, Alejandro wskoczył do wody i podczas ratowania Gwen zdobył skarb. Jednak Heather zabrała mu łańcuch zapewniając drużynie "Amazonek" zwycięstwo. W międzyczasie na ostrym dyżurze Izzy postanowiła zrezygnować z dalszej walki, co zasmuciło Owena. W końcu dziewczyna została zabrana przez wojsko ze względu na jej wiedzę. Owen powrócił do reszty drużyny. Podczas drugiego wyzwania członkowie dobierali się w pary: Owen i Noah oraz Tyler i Alejandro. Pod koniec uzyskali czas 2 minuty i 35 sekund wygrywając wyzwanie.

Gdy widzę Londyn, to... Edytuj

Podczas wyzwania w odcinku Gdy widzę Londyn to... członkowie drużyny podczas nieobecności Alejandro, który został wcześniej porwany, musieli rozwiązać londyńską zagadkę. Najpierw próbowali ogłuszyć strażnika, a potem zwiedzali średniowieczny zamek. W dwupiętrowym autobusie usiłowali złapać Kubę Rozpruwacza, lecz niestety okazało się, że złapali kogoś innego. Courtney i Gwen odkryły, że to Duncan. Mimo, że ulegli drużynie "Amazonek", młody punk przyłączył się do reszty. Po zdemaskowaniu zawodnicy odkryli, że za sprawcę przebrany był Ezekiel, jeden z członków zlikwidowanej drużyny "Zwycięzców". Podczas eliminacji zagłosowali na Noah, który nazwał Latynosa "natłuszczonym węgorzem".

Greckie ruiny Edytuj

W odcinku Greckie ruiny, uczestniczyli w zadaniu nawiązującym do igrzysk olimpijskich. Podczas zawodów Tyler był przerażony obecnością Duncana w drużynie. W pierwszej konkurencji prowadzili, w drugiej zremisowali z "Amazonkami". W trzeciej było gorzej - Tylerowi nie udało się dolecieć do wiszącego złotego medalu, przez co znów przegrali wyzwanie, które okazało się być wyzwaniem z nagrodą.

Z Archiwum 52 Edytuj

W czasie wyzwania w odcinku Z Archiwum 52 pomylili Owena z obcym, przez co przegrali kolejne wyzwanie z "Amazonkami". Opuścił ich Tyler, który nie tylko został przegłosowany, ale również miał liczne obrażenia na swoim ciele po wybuchu dynamitu. Gdyby nie doszło do serii bardzo dziwnych zdarzeń, wygraliby z dziewczynami i Cody'm.

Piknik pod Wiszącą Skałą Edytuj

W odcinku Piknik pod Wiszącą Skałą wzięli aktywny udział w wyścigu przez australijskie safari. Podczas drugiej części wyzwania musieli dokonać wyboru właściwej owcy, na ciele której znajdowało się logo drużyny. Ostatecznie udało im się wygrać czwarte z rzędu wyzwanie z "Amazonkami".

Kapitan Owen Edytuj

W odcinku Kapitan Owen, po wylądowaniu w Szwecji brali aktywny udział w budowie łodzi Wikingów. Podczas piosenki Twarz Gwen zaśmiali z skonstruowanej przez "Amazonki" łodzi, która przypominała głowę Gwen. Potem stoczyli z nimi pojedynek. Ostatecznie po raz piąty udało się wygrać zadanie drużynowe i w nagrodę mogli wziąć masaż szwedzki. Drużyna została rozwiązana w odcinku Bitwa nad Niagarą i jej członkowie działali samodzielnie.

Skład drużyny Edytuj

Chris jest 4X bardzo słodki Członkowie.png

Skład do odc. 11: Owen, Izzy, Noah, Alejandro i Tyler

Chris jest 4X bardzo słodki Członkowie 2.png

Skład przed dołączeniem Duncana: Noah, Owen, Tyler i Alejandro

Drużyna "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki", jedna z trzech drużyn w animowanym reality show, liczy sześciu członków. W skład drużyny wchodzą: pięciu chłopaków – Alejandro, Duncan, Noah, Owen i Tyler, oraz jedyna dziewczyna w drużynie – Izzy (początkowo Sierra). Jest przeciwieństwem drużyny "Amazonek". Jej nazwa wymyślona jest przez Sierrę. Logo drużyny jest niebieska twarz Chrisa na błękitnym kole.

Chłopaki Edytuj

  • Alejandro – pierwszy męski członek i kapitan drużyny, aktywny w odcinkach 1-26, wraz z Heather (w której się kocha) i Cody'm dostał się do finału, w wersji obowiązującej w Polsce wygrał milion dolarów.
  • Duncan – drugi męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 13-21.
  • Noah – trzeci męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 1-13.
  • Owen – czwarty męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 1-19.
  • Tyler – piąty i ostatni członek drużyny, aktywny w odcinkach 1-15.

Dziewczyny Edytuj

  • Izzy – jedyna żeńska członkini drużyny, aktywna w odcinkach 1-11.

Osiągnięcia Edytuj

Wygrane konkurencje i nagrody Edytuj

Drugie miejsce i nagrody Edytuj

Przegrane konkurencje Edytuj

Powody eliminacji Edytuj

  • Izzy: Nie została wyeliminowana, zabrało ją wojsko ze względu na wiedzę.
  • Noah: Nazwał Alejandro "natłuszczonym węgorzem", przez co ten przekonał Tylera by na niego głosował.
  • Tyler: Źle się spisał w zadaniu.
  • Owen: Sierra (obiecała Alejandro przysługę), Alejandro, Heather i Duncan zagłosowali na niego ze względu na jego popularność.
  • Duncan: Został przegłosowany przez Heather i Alejandro.
  • Alejandro: Wygrał trzeci sezon. W wersji alternatywnej był drugi.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo jeden z członków drużyny, Duncan, został wyrzucony z programu, jednak powrócił do gry w trzynastym odcinku programu.
  • Jest to jedyna drużyna, która została nazwana na cześć osoby, w tym przypadku prowadzącego.
  • Jest jedną z trzech neutralnych drużyn. Inne drużyny to Zabójcze Okonie i Bohaterskie Chomiki.
  • Drużyna zawiera trzech członków drużyny "Wrzeszczących Susłów", dwóch członków drużyny "Zabójczych Okoni" i najnowszego członka – Alejandro.
  • Noah, Owen i Tyler są członkami, którzy na wyzwanie w odcinku Moja upalna Jamajka! zakładają szorty kąpielowe.
  • Alejandro jest jedynym członkiem, który podczas wyzwania w odcinku Moja upalna Jamajka! nosi slipy kąpielowe.
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki