FANDOM

Gra ikona TDWT

Chomp Sewey (tłum. Podziemny Obiad) – gra internetowa oparta na trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna porażka".

Wprowadzenie Edytuj

Aligator – mieszkaniec kanału – jest bardzo głodny, lecz odkrywa, że w lodówce nie ma nic do jedzenia. Gad postanawia wyruszyć na poszukiwanie jedzenia. Tymczasem w Nowym Jorku trwa wyzwanie, w którym uczestniczą Lindsay i DJ z drużyny "Zwycięzców", Courtney i Heather z drużyny "Amazonek" oraz Tyler, Izzy, Alejandro i Noah z drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Gdy uczestnicy przepływają przez kanał, aligator rusza za nimi, żeby ich zjeść.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc wiecznie głodnemu aligatorowi zjeść ośmiu uczestników "Totalnej porażki w trasie" zanim oni wypłyną z tunelu. Gracz steruje za pomocą strzałek w górę i dół. Zaś uderzenie w klawisz Spacji spowoduje jedzenie. Po drodze należy zjeść inne zdobycze i zdobywać różne dopalacze. Gracz musi pamiętać, że utrudnieniami są węgorze, opony i kosze na śmieci. Gra kończy się w momencie, gdy aligator zje wszystkich uczestników programu.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w górę – skok
  • Strzałka w dół – nurkowanie/szybkość
  • Spacja – jedzenie

Utrudnienia Edytuj

  • Opony
  • Węgorze
  • Spadające pojemniki na śmieci
  • Nietoperze

Ciekawostki Edytuj