FANDOM

Ceremonia z fistaszkami
Ceremonia z fistaszkami
Typ: eliminacja
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Totalna Porażka w trasie
Pierwszy odcinek: Przechadzka po Egipcie
Ostatni odcinek: Społeczeństwo Kłamiącej Afryki
Liczba wystąpień: 15
TDWT

Ceremonia z fistaszkami (ang. Barf Bag Ceremony) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka w trasie.

Opis Edytuj

Ceremonia z fistaszkami jest głównym wydarzeniem w animowanym reality show. Ma charakter eliminacyjny. Ceremonia odbywa się w dwóch postaciach – poprzez rozdanie torebek z fistaszkami (w pierwszych odcinkach trzeciego sezonu programu) oraz poprzez głosowanie. W tym wydarzeniu uczestniczą przedstawiciele przegranego zespołu. Słuchają uważnie zasad ceremonii i czekają na werdykt. Podczas ceremonii każdy wybrany uczestnik otrzymuje torbę z fistaszkami. Dwóch zagrożonych pozostaje na dole. Prowadzący decyduje, kto zostaje w grze, a kto wykona Skok Wstydu. Po ogłoszeniu werdyktu jeden uczestnik pozostaje w grze, drugi zaś kieruje się do wyjścia, dostaje do ręki spadochron, wyskakuje z samolotu i tym samym opuszcza program, aby zgodnie z regulaminem nigdy nie wrócić na pokład.

Zasady Edytuj

Zasady ceremonii obowiązują w odcinkach 2-21 (z wyjątkiem odcinków 5, 8, 10, 14 i 17) trzeciego sezonu. Brzmią one następująco: "Przedstawiciele przegranego zespołu zbierają się na miejscu eliminacji o tropikalnym wyglądzie. Za chwilę prowadzący poda każdemu niezagrożonemu uczestnikowi po jednej z torebek pełnych fistaszków. W dolnym rzędzie pozostaje dwóch zagrożonych. Tylko jeden z nich dostanie ostatni worek fistaszków i tym samym pozostanie w grze. Drugi zaś zostanie skierowany do wyjścia, weźmie do ręki spadochron (który trzyma prowadzący), wykona Skok Wstydu i (jeżeli nie zdąży się nawet pożegnać z resztą) w ten sposób opuści program, aby w ogóle się tam nie pojawić, ponieważ ten program jest dla niego ostatnim".

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym uczestnikiem, który pomógł innym niektórym uczestnikom opuścić program, jest Alejandro.

Wystąpienia Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki