FANDOM

Cameron Corduroy Wilkins
CameronAudition
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Zrujnowany finał
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 23
Dubbing: Kevin Duhaney (oryginalny)
Rafał Fudalej (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Cameron Corduroy Wilkins
Przydomek: Jajogłowy
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: ciemno-brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
Przyjaciele: Anna Maria
B
Brick
Gwen
Mike
Sam
Zoey
Wrogowie: Alejandro
Courtney
Ezekiel
Izzy
Jo
Lightning
Sierra
Scott
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: zdobywanie wiedzy
TDRIlogo Total Drama All-Stars Logo

Cameron Corduroy Wilkins – fikcyjna postać występująca po raz pierwszy w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Rafała Fudaleja. Jeden z trzynastu zawodników "Totalnej Porażki" drugiej generacji.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Camerona rozpoczyna się w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami pojawił się w obozie letnim, który został napromieniowany radioaktywnie. Podczas przeprawy jachtem, stojąc na dziobie został zaatakowany przez stado ptaków. Po wybuchu statku wylądował boleśnie na jednym z kamieni i wpadł do wody. Gdy zaczął tonąć, został nazwany przez Scotta "dziwakiem". Został wyciągnięty przez Lightninga, lecz nie na długo gdyż wypchnęła go Dakota. Dotarł bezpiecznie na plażę będąc wyciągniętym na głowie B. Po przybiegnięciu do mety został umieszczony w drużynie "Zmutowanych Larw". Podczas wyzwania starał się znaleźć naukowe wyjście z sytuacji. W końcu udało się jemu i jego drużynie wygrać pierwsze wyzwanie.

W odcinku Prawda albo laser rekina został wyśmiewany przez Jo. W pierwszej części wyzwania sprawdził swój umysł, zaś w drugiej części podczas biegu sztafetowego próbował wielokrotnie umieścić larwę w rękawicy. W kolejnym wyzwaniu podczas pierwszej części miał kłopoty ze wspinaczką, jednak poszło mu lepiej w drugiej części zadania wybierając lepszy fort (odc. Lód, lód, dziecino). Przechodząc przez las uratował uczestników porwanych przez pająka, którego udawała Izzy (odc. Schwytani straceńcy). Podczas kolejnego wyzwania jechał na nartach i zdobył punkt dla swojej drużyny, lecz doznał licznych obrażeń na ciele (odc. Ahoj, załogo!). Ubierał jedną z larw w super ciuchy (odc. Uciekający model).

Podczas wyzwania w odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady jechając windą znalazł latarki. Szukając figurki Pozłacanego Chrisa wraz z resztą drużyny został zaatakowany przez stado zmutowanych świstaków. W czasie szukania skrzyni z zakopanymi ludźmi – Samem i Gwen (odc. Wyspa skarbów Dr. McLeana).

Po rozwiązaniu drużyn działał indywidualnie w odcinkach Grand Chef Auto, W górę, w górę, w moim żałosnym balonie, Jedz, puszczaj i bądź ostrożny oraz Zaczarowany Las. Wraz z Lightningiem stanął do walki o milion dolarów w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa. Zaśmiał się również, gdy prowadzący został na okres roku zatrzymany przez Królewską Policję Konną za zaśmiecanie wyspy.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 uczestnikami zakwalifikował się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie wraz z resztą wylądował na powierzchni wody. Zaraz po przypłynięciu na wyspę został przydzielony do drużyny "Bohaterskich Chomików". Podczas pierwszego wyzwania był umieszczony w wózku, którego nie dała rady ciągnąć Lindsay. Przez nią jego zespół uległ rywalom. Otrzymał swoją piankę jako pierwszy.

W odcinku Zły lęk wykopał trójwymiarowe puzzle i wraz z drużyną utworzył makietę Statuy Wolności. Podczas kolejnego wyzwania był mylony przez Sierrę z Cody'm (odc. Chroń prywatności Pijawko-Ballem). Natomiast w odcinku na samym początku Straszne jedzenie działał jako wolontariusz na Wyspie Kości. Podczas wyzwania został wystrzelony z urządzenia do sałatek i wylądował na drzewie. Po tym, jak w czasie wyzwania zaatakowały go króliki, chciał odejść, lecz zamiast tego trafił do drużyny "Nikczemnych Sępów" (odc. Księżycowy obłęd).

Podczas wyzwania w odcinku Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów miał na głowie jedno z jaj, które upuściła Heather. Zaś w odcinku Frajerskie uderzenia toczył walkę ze zmutowanymi susłami. Został przez nie pokonany, lecz ocaliły go Courtney i Gwen, które zapewniły wygraną dla drużyny "Sępów". Gdy w odcinku Wasze regaty, obiektem moich żartów drużyny zostały rozwiązane, uczestniczył w wyzwaniu regatowym. Płynął tratwą wraz z Mike'em, Zoey i Scottem.

W odcinku Będziecie poszukiwać Zeeka będąc w pomieszczeniu monitorowym, wraz z resztą odkrył, że Chris został porwany przez Ezekiela. Podczas wyzwania poszukiwawczego wpadł do dziury. Został z niej wyciągnięty przez Gwen. Gdy stanął do ostatecznej walki z Ezekielem, kamienie przysypały go przygniatając jego ciało. Ostatecznie zrezygnował z dalszej gry o milion dolarów. Powrócił w odcinku finałowym piątego sezonu Zrujnowany finał na ostatnie wyzwanie. Podczas wyzwania pływał w balonie medycznym, aby uniknąć bycia poparzonym przez trującą substancję. Po zatopieniu wyspy powiedział Mike'owi, że nie ma możliwości ponownego rozegrania piątego sezonu.

Charakterystyka Edytuj

Cameron jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest drobnym chłopakiem, który zanim pojawił się w programie spędzał czas w balonie medycznym. Uwielbia zdobywać wiedzę. Swoją wiedzą wspomaga resztę drużyny. Jest wykorzystywanych przez nich do swoich celów. Czasami jest wyśmiewany przez nich, głównie przez Jo. Czasami odgryza się im. Po raz pierwszy pojawia się w czwartym sezonie "Totalnej Porażki", gdzie w wersji obowiązującej w Polsce wygrał milion dolarów. W szóstym sezonie początkowo tworzy drużynę "Bohaterskich Chomików", lecz w piątym odcinku zmienia skład, czyli przechodzi do drużyny "Sępów".

Wygląd Edytuj

NewCameronHQ

Cameron jest niskim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje Beth, Cody'emu i Dawn. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje m.in. Haroldowi, Geoffowi, Alejandro, Tylerowi, Noah i Trentowi. Podobnie jak DJ, LeShawna i Lightning jego cera ma kolor jasno-brązowy. Ma krótkie brązowe włosy przypominające kolor czekolady i czarne jak węgiel oczy.

Zwykle ubiera się w czerwoną bluzę dresową, krótkie żółto-pomarańczowe spodnie, białe kolanówki w trzy poziome paski: dwa niebieskie i jeden czerwony oraz biało-pomarańczowe tenisówki. Jego strój uzupełniają okulary z czarnymi oprawkami i niebieskimi soczewkami, które czasami ma w zapasie gdy te się stłuką w każdym momencie. Natomiast na jedno z wyzwań, które jest rozegrane w odcinku Ahoj, załogo!, zakłada żółto-pomarańczowe szorty kąpielowe.

Cytaty Edytuj

"Bryza. Prawdziwa woda! Ptaki!"
― Kiedy jest na łodzi wraz z innymi uczestnikami; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!
"Jestem chłopcem."
― Do Lightninga, który nazwał go "dziewczynką".

O Cameronie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Cameron, Beth, Cody i Dawn są uczestnikami, którzy mają niski wzrost.
  • Jest obok Harolda, Sama i Beth jednym z uczestników, którzy noszą okulary.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą szorty kąpielowe.
  • Swój pierwszy pocałunek przeżył z Courtney w odcinku Będziecie poszukiwać Zeeka.
  • Cameronowi udało się uniknąć eliminacji aż dwa razy. Czyni go to jedynym zawodnikiem drugiej generacji, który to osiągnął.
    • W odc. Księżycowy obłęd zawodnik chciał dobrowolnie odejść z programu, jednak Chris postanowił przenieść go do przeciwnej drużyny.
    • W odc. Wasze regaty obiektem moich żartów Cameron powinien zostać wyrzucony na skutek intrygi uknutej przez Mala, jednak Chris postanowił zachować go w grze, ponieważ w tym odcinku z programem pożegnał się Duncan (dyskwalifikacja).

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zmutowane Larwy
CameronMikeScottAnna MariaDakotaZoey
Nikczemne Sępy
AlejandroCameronLightningScottCourtneyGwenHeatherJo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki