FANDOM

Córka bogaczy
Sylwek Junior i Córka bogaczy
Informacje kontekstowe
Serial: Przygody Animków
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Bezdomny kot
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Cree Summer (oryginalny)
Agata Gawrońska-Bauman (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 10 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowy
Kolor oczu:
Rodzina: Bogacze (rodzice)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Włości Acme
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Córka bogaczy (ang. Rich Couple's Daughter) – postać fikcyjna pojawiająca się w serialu animowanym Przygody Animków.

Historia Edytuj

Historia córki bogaczy jest ukazana w trzecim epizodzie odcinka A Cat's Eye View zatytułowanym Bezdomny kot. Pewnego deszczowego wieczoru, właścicielka kociej rodziny wraz ze swoimi rodzicami wybrała się na spacer po centrum miasta. Po jej wyjściu kot Sylwek, który stracił dom, wszedł do jej rezydencji. Gdy dziewczyna wróciła do domu, od razu go zauważyła. Chciała go zatrzymać, lecz jej mama stwierdziła, że jej córka może mieć od niego pchły. Kiedy ojciec dziewczyny za namową żony pozbywa się Sylwka, ta bezskutecznie prosiła o zgodę na zatrzymanie zwierzęcia. Później córka bogaczy zasiadała do kolacji. Po chwili zauważyła stojącego przed jej domem młodego chłopaka. Jednak nie trwało to długo, ponieważ jej ojciec nie pozwolił nieznajomemu się z nią spotkać zasłaniając przed jego oczami okno, co zasmuciło dziewczynę.

Charakterystyka Edytuj

Córka bogaczy jest postacią w serialu Przygody Animków. Jest pochodzącą z bardzo bogatego domu dziewczyną oraz oczkiem w głowie mamy i ojca. Mieszka we Włości Acme. Posiada kocią parę wraz z małym kotkiem. Jej pierwszy i jedyny występ ma miejsce w odcinku Bezdomny kot.

Wygląd Edytuj

Córka bogaczy ma niski wzrost. Jej cera ma jasną karnację. Ma długie ciemne brązowe włosy przypominające owoce kasztanowca. Nosi turkusową sukienkę, białe skarpetki i czarne buciki. Gdy wychodzi na deszcz, zakłada żółte kalosze, czerwony płaszcz nieprzemakalny i duży, żółty plastikowy kapelusz, który chroni jej włosy przed zmoknięciem.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki