FANDOM

Budowa mini basenu
Napełnianie basenu
Typ: wyzwanie
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Jedyny odcinek: Miejsce takie sobie
Liczba wystąpień: 1

Budowa mini basenu (ang. The Hot Tub Building) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis Edytuj

Budowa mini basenu jest jednym z wyzwań rozegranych w animowanym reality show. Należy do zadań całkiem prostych. Jest zadaniem, w którym przedstawiciele obu zespołów przenoszą skrzynie prosto do ich domków, a następnie otwierają je. Znajdują w nich części do budowy basenu i zajmują się jego budową. Po budowie wszyscy napełniają basen. Następnie ich dzieło jest oceniane przez prowadzącego. Wyzwanie to pojawia się jedynie w drugiej części odcinka Miejsce takie sobie.

Zasady Edytuj

Zadanie polega na przenoszeniu skrzyń podczas powrotu do domku harcerskiego. Uczestnicy mają do wyboru dwa rodzaje transportu: pchanie i ciągnięcie za pomocą wózków. Następnie po przenoszeniu skrzyń muszą je otworzyć i znaleźć części do złożenia basenu. Basen należy zbudować bardzo starannie i estetycznie. Po ukończeniu jego budowy i napełnieniu wodą czekają na ocenę prowadzącego. Jeżeli basen jest dobrze wykonany, zespół wygra wyzwanie. Jeśli nie, wyzwanie wygrają przeciwnicy. Nagrodą dla zwycięskiego zespołu jest wieczór w basenie.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Podsumowanie Edytuj

Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły
Nagroda: Wieczór w basenie
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie
Powód przegranej: Basen przeciwników rozleciał się podczas oceny

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas wyzwania drużynę "Okoni" spotkało coś złego: Courtney dostała od muchy w oko, zaś Katie i Sadie oparzył trujący bluszcz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki