Fandom

Cartoon Network Wiki

Bridgette

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bridgette
S2E6 Bridgette.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Ahoj, załogo!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 42
Dubbing: Kristin Fairlie (oryginalny)
Karolina Dryzner (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Bridgette
Przydomek: Dziewczyna Surfer
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 16 lat (WTP, PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
Przyjaciele: Beth
Courtney
DJ
Geoff
Gwen
Harold
LeShawna
Owen
Katie i Sadie
Trent
Wrogowie: Alejandro
Duncan
Eva
Ezekiel
Heather
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: surfing

Bridgette – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Bridgette ma swój początek w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego. Przyjechała na wyspę jako jedenasta ze swoją deską surfingową, a Geoff, który był przed nią, od razu się w niej zakochał. Została członkinią drużyny "Zabójczych Okoni".

W drugiej części odcinka była pierwszą osobą, która podczas pierwszej części zadania eliminacyjnego wskoczyła sukcesywnie z wysokiego klifu do bezpiecznej strefy. Wszystkim członkom jej zespołu, w tym trójce ze skutkiem bolesnym, udało się skoczyć do bezpiecznej strefy, poza dwójką z nich: DJ-em i Courtney, którzy bali się skoczyć z wysokiego i zostali tchórzliwymi kurczakami. W drugiej części zadania było jeszcze gorzej, aż w końcu Bridgette i jej zespół ulegli "Wrzeszczącym Susłom". Była uznana przez Ezekiela za słabszą od chłopaków. Otrzymała swoją piankę jako czwarta w kolejce.

W drugim wyzwaniu, które miało miejsce w odcinku Wielkie spanie, dziewczyna była drugim zawodnikiem po Owenie, który usnął. Ostatnim uczestnikiem z jej drużyny był Duncan, który zasnął w toalecie, przez co Bridgette i jej drużyna przegrali to wyzwanie. Była drugą osobą, która dostała piankę. W trzecim i czwartym wyzwaniu poszło im lepiej. W odcinku Awantura przy grze w zbijaka wykazała swoją technikę gry w zbijaka podczas trzech kolejnych rund. Dodatkowo zobaczyła, jak Harold złapał piłkę oraz doprowadził ją i jej zespół do pierwszego zwycięstwa. Zaś w odcinku Niezbyt sławni popatrzyła, jak chłopak po raz kolejny pomógł jej wygrać poprzez wspaniały beat-box oceniany przez szefa kuchni na dziewięć punktów. Wcześniej pokazała sztuczkę ze staniem na rękach przez 20 minut, która zakończyła się porażką.

W szóstym odcinku programu Kiepskie, podczas piątego wyzwania Brigette i jej zespół nie zauważyli zniknięcia po drodze Katie i Sadie. Rozbili namiot, który później spłonął. Zanim doszło do zdarzenia, dziewczyna-surfer chciała oddać gdzieś mocz, lecz nietoperz uderzył ciałem o jej twarz. Nazajutrz rano Bridgette z drużyną dotarli na metę jako pierwsi. Jednak okazało się, że dwie zagubione dziewczyny – Katie i Sadie – przybyły tam spóźnione. Bridgette była zaskoczona ich opowieścią. Była zdenerwowana tym, że przez nie ona i jej zespół zostali zdyskwalifikowani. Była trzecią osobą, która dostała piankę. Jeszcze gorzej poszło w szóstym wyzwaniu, które miało miejsce w odcinku Czynnik fobii – bała się zostać w lesie sama na cały dzień. Oprócz tego dostała przedostatnią piankę.

W trzech kolejnych wyzwaniach Bridgette doprowadziła swoją drużynę do zwycięstwa w różny sposób – najpierw poprzez popłynięcie łodzią do Wyspy Kości (odc. W górę strumienia), potem poprzez dwukrotny strzał w Heather (odc. Paintball i polowanie na jelenia), a na końcu przez wspólne gotowanie makaronu (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…). W trzech innych znów poszło jej kiepsko – najpierw w odcinku Komu możesz zaufać? uległa w trzech z pięciu zadań (mimo że przyrządziła rybę haiku oraz złapała Harolda za ręce) i dostała piankę jako druga. Potem w odcinku Podstawy naprężenia nie przyłożyła się do jednego z zadań z podstaw naprężenia i otrzymała trzecią piankę. Na końcu w odcinku Ekstremalna tortura wraz z Gwen odkryła, że Harold pisał listy do LeShawny, i była pierwszą osobą, która zgłosiła się po piankę.

W odcinku Drugie śniadanie obrzydzeniowości po rozwiązaniu przez Chrisa drużyn, Bridgette przeniosła się do domku Susłów i działała indywidualnie. Wzięła udział w zadaniu "Koszula z roju pszczół" (odc. Bez bólu nie ma gry). Podczas jednego z zadań nie mogła znaleźć żadnego klucza do skrzyni (odc. Szukać i nie zniszczyć). W odcinku Ukryj się i bądź podstępny skunks popryskał ją nieprzyjemną wonią, przez co pachniała okropnie. Ostatecznie zanim opuściła program, Geoff chciał ją po raz ostatni pocałować, lecz z powodu złego zapachu nie doszło do tego. Powróciła w finałowym odcinku To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie wyników. W odcinku specjalnym szukała walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 innymi osobami zakwalifikowała się na Plan Totalnej Porażki. W pierwszym odcinku Uwaga, potwór! nie udało jej się ukończyć pierwszego wyzwania ze względu na relacje z Geoffem. W odcinku drugim razem z nim opuściła program, ponieważ całowała się z chłopakiem zamiast szukać kosmiczne jaja. Została jedną z prowadzących podsumowań Planu Totalnej Porażki. W co szóstym odcinku programu przeprowadziła wywiady z byłymi uczestnikami programu oraz tymi, którzy odpadli z programu. Wystąpiła również w dwóch ostatnich odcinkach programu: półfinałowym i finałowym.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi osobami zakwalifikowała się na Totalną Porażkę w trasie. Została członkinią drużyny "Zwycięzców". W pierwszym i drugim wyzwaniu Bridgette i jej drużyna ulegli dwóm przeciwnym drużynom: "Amazonek" oraz "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Była drugą sobą niezagrożoną, która otrzymała torbę z fistaszkami. Podczas trzeciego wyzwania miała poważny problem – końcówka jej języka przykleiła się do proporca, przez co niewyraźnie mówiła. Przez ten problem jej drużyna znów uległa rywalom. Ostatecznie opuściła program słowami "Zły, zły Alejandro!".

Powróciła w pierwszym odcinku podsumowującym pierwsze odcinki programu, gdzie przeprosiła Geoffa za chwilowy romans z Alejandro, z którym zerwała po chwili, a ten dał jej drugą szansę. Towarzyszyła im Blaineley, która później dołączyła do reszty uczestników w odcinku Bitwa nad Niagarą. Pojawiła się również w dwóch kolejnych podsumowaniach, dwóch przedostatnich oraz w finałowym odcinku programu na ogłoszeniu wyników.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Bridgette odgrywała również rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym jego odcinku podczas przeprawy jachtem tańczyła z Geoffem w sterowni. W piątym odcinku pływając łódką spotkała Dakotę, która pracowała dla Chrisa. Gdy rekin atakował jej łódź, udało się jej go pokonać. W wyniku eksplozji łódź się rozpadła, a Bridgette wylądowała na Porcie Wstydu obok prowadzącego.

Charakterystyka Edytuj

Bridgette jest uczestniczką animowanego reality show. Jest spokojnym żeńskim surferem, który kocha zwierzęta i wodę. Jest również przyjacielska. Jest również wegetarianką, która nigdy nie je mięsnych potraw. Czasem bywa nieśmiała, choć jej charakter bywa zmienny gdy jest się cichym człowiekiem. Jej pasją jest głównie surfing. Podkochuje się w Geoffie. Zaprzyjaźnia się również z innymi takimi przyjaciółmi jak Beth, Courtney, Gwen i Harold. Tak jak jej przyjaciele jest wykorzystywana przez swoich wrogów, w tym Heather.

Wygląd Edytuj

Bridgette.png

Bridgette jest bardzo wysoką dziewczyną. Podobnie jak reszta innych zawodników w reality show, w tym Lindsay, Sierra, Blaineley czy Izzy, (poza LeShawną, Owenem i Sadie) ma szczupłą budowę ciała. Jej cera jest beżowa w jasnej karnacji. Ma również długie blond włosy przywiązane gumą w koński ogon i oliwkowo-zielone oczy. Na ustach znajduje się pomarańczowo-beżowy błyszczyk. Nie nosi biżuterii.

Zwykle chodzi ubrana w błękitną bluzę dresową z kapturem, krótkie do kolan, popielate w dwóch odcieniach szorty i brązowe skórzane sandały. Natomiast na pierwszą części zadania eliminacyjnego i kąpiel w luksusowym basenie, który znajduje się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos, zakłada czarno-szary strój surfingowy, który nosi podczas trwania czołówki pierwszego i trzeciego sezonu programu. Podczas jednego z podsumowań w trzecim sezonie (TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon) zdarza jej się nosić niebieską, długą do kolan suknię wieczorową i niebieskie szpilki.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Bridgette}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Bridgette, Blaineley, Lindsay, Geoff , Owen, Dakota, Dawn i Jo są uczestnikami, którzy mają włosy blond.
    • Bridg jest jedyną uczestniczką pierwszej generacji, która ma naturalne blond włosy (włosy Lindsay są farbowane).
  • Jest obok LeShawny, Evy i Beth jedną z osób, które mają włosy związane w koński ogon.
  • Jest jedną z pięciu zawodniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) nosi jednoczęściowe stroje kąpielowe.
    • Jest również jedyną uczestniczką w historii programu, która ma na sobie strój surfingowy.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Zwycięzcy
DJEzekielHaroldBridgetteLeShawnaLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki