FANDOM

Brick
BrickAudition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 8
Dubbing: Jon Cor (oryginalny)
Karol Wróblewski (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Brick McArthur
Przydomek: Kadet
Wojskowy
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Matka
Przyjaciele: Cameron
Dawn
Sam
Zoey
Wrogowie: Jo
Scott
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie silnym chłopakiem, ćwiczenia wojskowe
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Brick (z ang. cegła) – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Karola Wróblewskiego. Jeden z trzynastu zawodników "Totalnej Porażki" drugiej generacji.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Bricka rozpoczyna się w pierwszym odcinku czwartego sezonu reality show Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 uczestnikami przybył na teren Obozu Wawanakwa, który został napromieniowany radioaktywnie. Podczas przeprawy jachtem próbował złapać upadającą Zoey, lecz na krótko. Po eksplozji jachtu przypłynął na wyspę jako trzeci. Został przydzielony do drużyny "Zmutowanych Larw". Dzięki odrobinie sprytu, sprawności fizycznej i zmutowanej wiewiórce udało mu się wygrać pierwsze wyzwanie.

W odcinku Prawda albo laser rekina podczas wyzwania przyznał się, że pierwszego dnia w szkole zmoczył spodnie. Uczestniczył w wyścigu na torze kul armatnich. Podczas wspinaczki miał groźne upadki- najpierw poprzez przemieszczenie mostka, a później spadając ze skały po tym jak ucierpiał przypadkowo przez Annę Marię (odc. Lód, lód, dziecino). W odcinku Schwytani straceńcy przyznał się reszcie, że boi się ciemności. Podczas wyzwania został porwany i uwięziony przez pająka, którym była Izzy. Chciał odejść z gry po przegranej, lecz zamiast tego zmienił drużynę i został członkiem drużyny "Toksycznych Szczurów".

Podczas wyzwania w odcinku Ahoj, załogo! zanurkował po narty, a gdy wąż od skafandra się urwał, wyskoczył spod wody i zapewnił reszcie zwycięstwo w pierwszej części. W drugiej części było już gorzej. Stworzył bombową torbę sportową, aby modnie ubrać swojego modela i odkrył, ze do jego drużyny dołączyła również Jo. W odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady uratował drużynę "Zmutowanych Larw" z rąk świstaków dzięki cuchnącym butom. Ostatecznie, będąc wystrzelonym z Miotacza Wstydu, opuścił program. Powrócił z resztą w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie. Zaśmiał się również, gdy prowadzący został na okres roku zatrzymany przez Królewską Policję Konną za zaśmiecanie wyspy.

Charakterystyka Edytuj

Brick jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest wielbicielem wojska i bardzo silnym chłopakiem. Jest zawsze gotów pomóc każdemu. dla wszystkich jest miły, honorowy i oddany. Ma wojskowe doświadczenie. Podczas programu gra według ustalonych w nim zasad. Zaprzyjaźnia się z takimi uczestnikami jak Dawn, Sam, Cameron i Zoey. Jego największym wrogiem, z którym się często kłóci i przez którego jest ciągle nękany, jest Jo. Wraz z B, Lightningiem, Staci i trzema wyżej wymienionymi tworzy drużynę "Toksycznych Szczurów".

Wygląd Edytuj

NewBrickHQ.png

Brick jest bardzo wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Justinowi, Trentowi, Alejandro, Duncanowi i Lightningowi. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie uczestników. Jest bardzo umięśniony. Jego cera ma kolor beżowy w średniej karnacji. Ma krótkie, ścięte włosy i szaro-popielate oczy.

Zwykle nosi typowo wojskowe ciuchy, tzn. nosi zielono-beżową koszulę wojskową, średnio-turkusowe spodnie ozdobione czarnym skórzanym paskiem, białe kolanówki i wysokie, czarne wojskowe buty. Jego strój uzupełnia stalowy nieśmiertelnik. Natomiast na jedno z wyzwań w odcinku Ahoj, załogo! zakłada szorty kąpielowe nawiązujące do swojego ubioru i biały bawełniany bezrękawnik.

Cytaty Edytuj

"Brick McArthur. Melduje się na rozkaz!"
― Po przedstawieniu przez Chrisa; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!

Ciekawostki Edytuj

  • Brick jest obok m.in. Alejandro i Justina jednym z uczestników, którzy są umięśnieni.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą szorty kąpielowe.
    • Jest jednym z dwóch uczestników, którzy oprócz szortów noszą również biały bezrękawnik.
  • Brick jest prawdopodobnie jedyną postacią drugiej generacji, która uwielbia dania Chefa.
    • Czyni go to również drugą osobą w całej historii Totalnej Porażki, która docenia kulinarne zdolności Chefa – pierwszym wielbicielem obozowych dań jest Owen.
  • Jego imię z angielskiego oznacza cegła.
  • Brick oraz Anna Maria to jedyni uczestnicy Zmutowanych Larw, którzy nie pojawili się w 5. sezonie Totalnej Porażki.
    • Jak na ironię, obydwoje mieli być zawodnikami w Plejadzie Gwiazd, jednak ostatecznie zostali zastąpieni innymi postaciami.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamDawnJoStaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki