FANDOM

Bogacze
Bogacze z córką
Informacje kontekstowe
Serial: Przygody Animków
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Bezdomny kot
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Frank Walker i Tress MacNeille (oryginalny)
Jan Kulczycki i Anna Apostolakis-Gluzińska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: ludzie
Płeć: mieszańce
Wiek: ok. 30 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne (ojciec)
brązowe (matka)
Kolor oczu:
Rodzina: Córka bogaczy (córka)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Włości Acme
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Bogacze (ang. The Rich Couple) – fikcyjne postaci występujące w serialu animowanym Przygody Animków.

Historia Edytuj

Historia bogaczy ukazana jest w trzecim epizodzie odcinka A Cat's Eye View zatytułowanym Bezdomny kot. Pewnego deszczowego wieczoru, milioner i jego żona wybrali się wraz ze swoją córką na spacer. Po ich wyjściu Sylwek Junior wszedł do ich rezydencji, aby spotkać się z synem ich kotów. Gdy bogacze wrócili do domu, ich córka od razu go zauważyła i chciała go zatrzymać. Jednak jej mama stwierdziła, że ten kot może mieć pchły, i poprosiła męża, aby wyrzucił go z domu. Milioner spełnił polecenie żony. Gdy dziewczyna ponownie próbowała przekonać ojca do zatrzymania Sylwka, ten jednak odmówił jej prośby i wykopał go na ulicę. Pod koniec odcinka, gdy milioner zasiadł z rodziną do kolacji, zauważył syna ubogich ludzi stojącego pod domem i szybko zasłonił przed jego oczami okno.

Charakterystyka Edytuj

Bogacze są postaciami w serialu Przygody Animków. Są nimi bogaty mężczyzna i jego żona mieszkający w luksusowym domu we Włościach Acme razem ze swoją córką. Opiekują się kotami i ich kilkumiesięcznym synem. Ich pierwszy i jedyny występ ma miejsce w odcinku Bezdomny kot.

Wygląd Edytuj

Milioner jest wysoki. Ma krótkie czarne włosy. Nosi białą bluzę, czarny krawat, błękitny sweter, czarne spodnie i brązowe buty. Gdy idzie na deszcz, zakłada jasnobrązowy płaszcz przeciwdeszczowy i bierze ze sobą parasol. Jego żona ma średni wzrost. Jej włosy są długie i brązowe. Nosi białą bluzę, różową spódnicę do kolan i czarne szpilki. Przed wyjściem na deszcz zakłada niebieski płaszcz i różowy bawełniany szalik.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki