FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Bloooo – ósmy odcinek pierwszego sezonu serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster.

Wprowadzenie Edytuj

Horror, który wieczorem oglądali przyjaciele zaczyna się urzeczywistniać.

StreszczenieEdytuj

Bloo i Maks bawią się razem na dworze, podczas gdy pada deszcz. Wkrótce ich stan zdrowia pogarsza się i oboje czują się gorzej. Widząc tę sytuację, Franka postanawia odwieść Maksa do jego domu autobusem Fosterów. W Domu Pani Foster przyjaciele oglądają film grozy pt. Klątwa ducha ludojada z nawiedzonego domu na Wzgórzu Strachu. W pewnym momencie jednak, Bloo rezygnuje z seansu z powodu złego samopoczucia. Zaciekawieni filmem, Chudy, Eduardo i Koko zaczynają wierzyć w ducha, który pokazany jest w filmie. Chory Bloo zmienia kolor z niebieskiego na biały, przez co przyjaciele biorą go za ducha z filmu i postanawiają go złapać. W tym samym czasie, Franka po powrocie do Domu Pani Foster zastaje zamknięte drzwi i nie może wejść do domu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tła Edytuj

GaleriaEdytuj

Chorzy Maks i Bloo
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że gdy Bloo zacznie chorować, lub przemarznie, zmienia kolor z niebieskiego na biały.
  • To jedyny odcinek, w którym tytuł odcinka zarówno po angielsku jak i po polsku brzmi identycznie.
  • Wiele odcinków później dowiadujemy się, że Maks po wydarzeniu z tego odcinka zachorował na zapalenie płuc i przechorował całe lato.