FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Bloo rządzi (ang. Bloo's The Boss) – czterdziesty ósmy odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, dziewiąty odcinek czwartego sezonu.

WprowadzenieEdytuj

Bloo, zazdrosny o zasługi jakie przypisuje się Pani Foster za jej dobro, stara się również zrobić jakiś dobry uczynek, by zabłysnąć przed kamerą. W końcu wpada na pomysł otwarcia własnego domu dla wymyślonych przyjaciół.

Streszczenie Edytuj

Bloo jest zazdrosny o panią Foster, gdyż to ona robi dobre uczynki i pomaga zagubionym zmyślonym przyjaciołom znaleźć schronienie. Otrzymuje w związku z tym różne nagrody i uznania, dlatego też Bloo postanawia założyć swój własny dom dla zmyślonych przyjaciół. Maks jest przeciwny pomysłowi otworzenia domu dla zmyślonych przyjaciół Bloo, ale Blooregarda nie da się powstrzymać. Tworzy właśnie swój własny dom z kartonów i uważa, że właśnie w nim zagubieni zmyśleni przyjaciele odnajdą schronienie... Po jakimś czasie, Bloo odnajduje kota Chucka, z którym się zaprzyjaźnia. Jednak przez pomyłkę oddaje go do adopcji. Wyrusza go odzyskać.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Cytaty Edytuj

  • Ja doceniam fakt, że nauczył się spuszczać wodę w toalecie.
    • Opis: pani Foster o Bloo.