FANDOM

Odcinek

Bloo Tube
Sezon 6, Odcinek 69
Bloo Tube.png
Oryginalny tytuł:
Premiera: 24 kwietnia 2008 FlagaUSA.png
7 maja 2009 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 604
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Rob Renzetti
Chronologia
Poprzedni
"Psikusowa wojna"
Następny
"Maksa i Bloo wyścig o życie"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Bloo Tube – sześćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, a dokładniej czwarty odcinek szóstego sezonu. W tym odcinku pojawia się strona z filmami - ViewTube.

Opis odcinkaEdytuj

Przyjaciele w deszczowy dzień wpadają na pomysł kręcenia filmików na ViewTube. Zezłoszczony odwołaną wycieczką Bloo, zaczyna strasznie marudzić.

Streszczenie Edytuj

W mieście szaleje burza i z tego powodu wycieczka do Monsunowej Laguny zostaje przesunięta na dzień jutrzejszy. Tylko Bloo nie chce czekać do jutrzejszego dnia i chce jechać ignorując informację od Franki o odwołanym w dniu dzisiejszym wyjeździe do aquaparku. Gdy w domu pani Foster zjawia się przeciwny wycieczce w deszcz Maks, pociesza resztę lokatorów domu i proponuje im zabawę. Tylko Bloo protestuje i ciągle myśli o aquaparku, do którego wycieczkę odwołano. Gdy wkrótce Maks uruchamia laptop, znajduje filmik na ViewTubie, który bawi wszystkich poza Bloo. Przyjaciele przeglądają przeróżne filmiki, w tym również o Panu Zającu, który śpiewa dla pani Foster. W końcu postanawiają nakręcić swój własny film. Później gdy idą wrzucić film do internetu patrzą na Bloo oglądającego reklamę aquaparku i ponieważ ten im przeszkadza wypędzają go. Franka na wieść o tym, że wszyscy używali kamery, proponuje innym kręcenie własnego filmu. Każdy kręci swoje dzieło z wyjątkiem Bloo, który buduje swoją lagunę. Wszyscy przyjaciele kręcą jego wyczyn. Film z udziałem Bloo bije rekordy popularności wśród internautów. Dzień później wszyscy z wyjątkiem rannego po wypadku Bloo wyjeżdżają do aquaparku.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Odwołanie wycieczki i pojawienie się Maksa Edytuj

Odcinek rozpoczyna się, gdy Chudy, Eduardo i Koko patrzą przez okno. Okazuje się że na zewnątrz szaleje gwałtowna burza. Franka właśnie kończy rozmowę i informuje wszystkich, że Monsunowa Laguna, do której mieli się dziś wybrać, jest zamknięta z powodu burzy. Nagle pojawia się Bloo, który entuzjastycznie schodzi po schodach i każe Chudemu posmarować się kremem do opalania. Franka jednak mówi mu, że dziś nie pojadą do aquaparku, ponieważ jest on zamknięty z powodu złego warunku pogodowego, i że wyjazd do niego będzie jutro. Wtedy Bloo wpada w szał i mimo wszystko każe France jechać wsiadając do autobusu. Po chwili zjawia się w autobusie Maks, który także jest przeciwny wycieczce w deszcz.

Zabawy w deszczowe popołudnie Edytuj

Bloo jest zdziwiony, że Maks również przeciwny jest wycieczce. Okazuje się, że po ostatnich zabawach w czasie deszczu, Maks miał zapalenie płuc i przechorował lato. Pociesza on jednak pozostałych przyjaciół i proponuje by się w coś pobawić zamiast narzekać, natomiast Bloo protestuje. Przyjaciele zaczyna bawić się w chowanego, jednak zanim Maks zaczyna szukać, Bloo wszystkich znajduje, później przyjaciele bawią się torem z samochodzikami. Bloo nie podoba się ten pomysł, więc ustawia tor tak, by zepsuć zabawę. Potem odbywa się budowanie domku z klocków. Mimo że budowla jest okazała, Bloo zabiera jeden z dolnych klocków niszcząc całość. Później grupka gra w misz-masz gier planszowych – "Pułapkę życia na myszy". Odziwo, mimo że Bloo nie chce grać, gdy Maks za niego rzuca, ten zdobywa całość nagrody. Bloo jednak jest nie pocieszony cały czas myśląc o Monsunowej Lagunie.

Pierwszy przegląd ViewTube'a i pomysł kręcenia filmów Edytuj

Podczas lamentowania, Bloo wpada na pomysł zorganizowania stypy na swoją cześć. Przyjaciele jednak zaczynają się nudzić i Maks włącza na laptopie filmik z ViewTube'a. Wszystkich poza Bloo zaczyna to bawić, więc ten wygania przyjaciół z pokoju. Maks, Chudy, Eduardo i Koko zaczynają oglądać różne filmiki, napotykają nawet ten, w którym Pan Zając śpiewa Pani Foster, aż w końcu wpadają na pomysł nakręcenia własnego. Pierwszy występuje Chudy, który pokazuje różne sztuczki z piłką do koszykówki, potem występuje Eduardo, który śpiewa niczym jego ulubienica Loren, przebrany za nią. Kolejna jest Koko, która pokazuje triki z jajkami. Jednak w głowach przyjaciół zaczyna się od tego aż kręcić. Później, tworzą filmik z lalkami Eduardo. Gdy idą do pokoju by wrzucić filmik do internetu, napotykają Bloo oglądającego filmy z Monsunowej Laguny. Ponieważ ten zaczyna im przeszkadzać, wyganiają go z pokoju. Wtedy niebieski przyjaciel zaprzysięga zemstę.

Wspólne kręcenie filmu Edytuj

Informuje on Frankę, że przyjaciele używali jej kamery do kręcenia rzeczonych filmików. Franka jednak zamiast ich ganić, twierdzi że to genialny pomysł i proponuje wszystkim mieszkańcom Domu tę zabawę. Fluffy nagrywa filmik o tym jak po wypiciu sporej ilości coli potrafi wybekać prawie cały alfabet, Eduardo naśladuje inny filmik z masłem orzechowym, a Jackie Kaktus przeprowadza wywiad ze sobą odnośnie kanapek. W tym czasie Bloo przygotowuje niespodziankę.

Popisowy wyczyn Bloo i wyjazd do aquaparku Edytuj

W końcu Bloo każe siebie nagrać. Wychodzi na jaw, że zbudował on własną lagunę przechodzącą przez Dom i właśnie zamierza ją oficjalnie otworzyć. Lecz gdy tylko otwiera korek, silny prąd wody powoduje jego szybki spływ i uderzenie o drzwi w głównym holu. Przyjaciele będący w pobliżu nagrywają ten wyczyn i filmik trafia do internetu. Okazuje się, że filmik z udziałem Bloo pobił wszystkie rekordy, a sam jego aktor został poważnie ranny. Gdy nazajutrz nadchodzi w końcu słoneczny dzień, wszyscy przyjaciele jadą do Monsunowej Laguny, a Bloo musi zostać jako że jest ranny. Pod koniec, zaczyna on płakać nad swoim losem.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Cytaty Edytuj

  • ...Napisów końcowych nie będzie!!!
    • Opis: Eduardo podczas zakończenia kręconego przez niego i przyjaciół filmu.

Ciekawostki Edytuj

  • Fabuła odcinka jest luźno związana z odcinkiem "Udawaj albo nie".
  • Serwis ViewTube nawiązuje do popularnej strony internetowej – YouTube.
  • Okazuje się w tym odcinku, że kiedyś po zabawach w czasie deszczu, Maks miał zapalenie płuc. Być może wydarzyło się to tuż po odcinku Bloooo.
  • Jedna z gier planszowych, w którą grają przyjaciele nosi nazwę "Duopoly". Jest to oczywiście odniesienie do popularnej gry "Monopoly".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki