FANDOM

Blake Wspaniały
Blake Wspaniały.png
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Czkawka odbijawka
Liczba odcinków: 1
Dubbing: Jacek Czyż (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko:
Przydomek:
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Richie Samochwał (twórca)
Przyjaciele: Richie Samochwał
Wrogowie: Bloo, Maks
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Blake Wspaniały (ang. Blake SuperiorBlake the Imaginary Tiger) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia Maks w szkole musiał wysłuchiwać przechwałek Richiego, który opowiadał o tym, jak to niezwykłym zmyślonym przyjacielem jest jego wytwór imaginacji, Blake Wspaniały. Twórca Bloo wyzwał wtedy chłopaka na pojedynek zmyślonych przyjaciół. Blake jako superbohater był potężnym rywalem dla Maksa i Bloo. Jakiś czas później w kinoteatrze odbył się zapowiadany Konkurs Talentów dla Zmyślonych Przyjaciół. Do walki stanęli Blake i Bloo, i choć rywalizację pomiędzy Blakiem Wspaniałym a Bloo wygrał ten drugi, to i tak żaden z nich nie wygrał konkursu. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Czkawka odbijawka, drugim odcinku trzeciego sezonu.

WyglądEdytuj

Blake Wspaniały jest zmyślonym tygrysem podobnym do lwa, którego twórcą jest sam Richie. Jego futro jest pomarańczowe w czarne prążki. Włosy Blake'a są białe. Nosi niebiesko-biało-czerwone akrobatyczne ubranie, pelerynę i wysokie żółte obuwie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki