FANDOM

Blaineley
Mildred O'Halloran
Informacje kontekstowe
Serial: Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki – powrót
Ostatni odcinek: Zły lęk
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 10
Dubbing: Carla Collins (oryginalny)
Monika Węgiel (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Mildred Stacey Andrews O'Halloran
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 17 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Josh
Owen
Chef Hatchet
Wrogowie: Bridgette
Cody
Courtney
Geoff
Sierra
Chris McLean
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: gospodarz programu

Mildred "Blaineley" Stacey Andrews O'Halloran – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Plejada gwiazd.

Historia Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Historia Blaineley rozpoczyna się w odcinku specjalnym drugiego sezonu programu Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki – powrót. Wraz z Sierrą i Alejandro pojawiła się na planie filmowym w Toronto. Poprowadziła z Joshem program Polowanie na Gwiazdę. Gdy poznała przechodzącą przez czerwony dywan Lindsay, nazwała ją "boginią mody". Skomentowała również walkę blogową Heather i Gwen. Zauroczyła się również z Justinem, jednym z członków boysbandu "Porażkowi Bracia". Przeprowadziła wywiad z Sierrą.

Wraz z Joshem oglądała wyścig autobusowy pomiędzy drużyną Totalnej Porażki i drużyną Oblechów. Informowała również Justina, Trenta, Geoffa, Beth, Evę oraz Katie i Sadie, że nie zakwalifikowali się do trzeciego sezonu programu, ponieważ opuścili resztę i wrócili do studia programu W pogoni za Gwiazdą.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Mimo że nie zakwalifikowała się na Totalną Porażkę w trasie ze względu na budżet, wraz z Bridgette (która odpadła w odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!) i Geoffem (któremu nie udało się dostać do trzeciego sezonu) została współprowadzącą podsumowania pięciu ostatnich odcinków programu. Przeprowadziła wywiady z dawnymi uczestnikami reality show oraz zawodnikami, którzy już opuścili program. W pierwszym podsumowaniu gościła Harolda, który zrezygnował z dalszej gry o milion dla dobra drużyny "Zwycięzców". Poprosiła o pomoc fanów Totalnej Porażki w ocaleniu trzeciego sezonu programu i rozmawiała z czterema gośćmi programu: LeShawną, Lindsay, Izzy i DJ-em (odc. TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon).

W odcinku TPwT Podsumowanie III: Po bólu! dostała swoją drugą szansę na udział w trzecim sezonie programu. Uczestniczyła w kilku wyzwaniach w odcinkach Bitwa nad Niagarą i Chińska Bujda. W tym drugim wyleciała z programu wraz z Courtney. Po wykonaniu Skoku Wstydu uderzyła ciałem o budynek. Powróciła do studia obandażowana w odcinku TPwT Podsumowanie IV: Hawajski Styl. Pojawiła się również w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu programu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Blaineley pełniła również swoją rolę epizodyczną w piątym sezonie programu. W drugim odcinku Zły lęk na nagraniu wideo była widziana we Francji podczas przeprawy łabędzią łodzią z Bruno. Oboje widzieli Lightninga i wyrzucili go z pokładu łodzi.

Charakterystyka Edytuj

Blaineley jest jedną z postaci w animowanym reality show. Jest prowadzącą program W pogoni za Gwiazdą i partnerką Josha. Współprowadzi podsumowania pięciu ostatnich odcinków trzeciego sezonu wraz z dwójką uczestników – Geoffem i Bridgette. Czasami jest osobą niemiłą i nielubianą przez innych ludzi, których spotyka. Aczkolwiek jej charakter bywa zmienny, gdy jest się dobrym i spokojnym. Ma wiele tajemnic. Pierwszy raz pojawia się w odcinku specjalnym drugiego sezonu programu. Występuje również jako uczestniczka w trzecim sezonie.

Wygląd Edytuj

BlaineleyposeTDO

Blaineley jest wysoką dziewczyną. Swoim wzrostem i szczupłą budową ciała dorównuje m.in. Courtney, Izzy, Zoey, Heather i Gwen. Ma długie, proste do tułowia blond włosy i błękitne jak niebo oczy. Swoje wargi maluje beżowo-pomarańczowym błyszczykiem. Swoim wyglądem dorównuje Lindsay.

Jako prowadząca program W pogoni za Gwiazdą i podsumowania ostatnich odcinków trzeciego sezonu programu nosi długą, czerwoną suknię do kolan w średniej tonacji z ramiączkami i nacięciem na dole w kształcie trójkąta oraz bardzo wygodne szpilki. Jej strój uzupełniają duże, czerwone i okrągłe kolczyki, czerwony naszyjnik rozciągający się dookoła szyi oraz dwie pary złotych bransoletek. Podczas wyzwania w odcinku Bitwa nad Niagarą zakłada białą suknię ślubną, którą uzupełnia welon. Po wykonaniu Skoku Wstydu w odcinku Chińska Bujda jej ciało jest poobijane i dookoła obandażowane.

CytatyEdytuj

OgólnieEdytuj

"Ożeń się ze mną, Justin!"
― do Justina, który wykonuje wraz z kolegami piosenkę Boski urok masz, odc. TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette

O BlaineleyEdytuj

"To nie jest prawda i wcale nie jest sławna!"
― Courtney i Heather o Blaineley podczas piosenki "Blainestyczna"; odc. Bitwa nad Niagarą

Ciekawostki Edytuj

  • Blaineley jest obok LeShawny, Anny Marii, Sierry, Zoey oraz Katie i Sadie jedną z osób, które noszą kolczyki.
  • Podobnie jak Lindsay, Blaineley farbuje swoje włosy.
  • Blaineley jest najstarszą zawodniczką w historii programu.
  • Kobieta jest jedyną uczestniczką, noszącą jednoczęściowy strój – czerwoną sukienkę.
  • Zawodniczka jako jedyna w całej historii Totalnej Porażki nigdy nie była w żadnej drużynie.
  • Chris ujawnił, że Blaineley waży około 40 kilogramów, jednak informacje te są wątpliwe, biorąc pod uwagę plotki o nadwadze kobiety dostarczone przez Geoff'a w czasie podsumowania.

Wystąpienia Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki