FANDOM

Mroczne przygody Billy'ego i Mandy

Billy – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Mroczne przygody Billy'ego i Mandy, którą w polskiej wersji dubbinguje Leszek Zduń. Jeden z synów Harolda i Gladys oraz najlepszy przyjaciel i sąsiad Mandy.

Charakterystyka Edytuj

Billy jest główną i zarazem tytułową postacią w serialu. Jest dziesięciolatkiem i niewiarygodnie głupim chłopcem. Zawsze wpada na głupie pomysły. W przeciwieństwie do swojej sąsiadki i przyjaciółki – Mandy, ma bardzo zadowolony wyraz twarzy. Jest również oczkiem w głowie rodziców, którymi są Harold i Gladys. Zarówno on, jak również m.in. Ponury i Budyń jest gnębiony przez Mandy.

Jest zawsze bity przez swojego szkolnego kolegę Sperga. Zaprzyjaźnia się z Irwinem, synem młodego drakuli i starożytnej Mumi. Jego kuzynem jest Junior, syn Nergala i Sis, natomiast jego przybranym synem – Jeff Pająk.

Przy okazji Billy jest niezbyt mądrym chłopcem, ponieważ wpada na głupie pomysły i nigdy nie wymyśla nic mądrego

Wygląd Edytuj

Billy podobnie jak jego przyjaciółka Mandy jest niskiego wzrostu. Jest cały łysy. Jego nos jest duży i różowy. Nosi czerwoną czapkę z daszkiem, t-shirt w biało-niebieskie paski, spodnie dżinsowe i bardzo wygodne biało-czerwone tenisówki.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Sezon siódmy Edytuj

Odcinki specjalne Edytuj

Film Edytuj