FANDOM

Big Fat Awesome House Party
Big fat awesome house party.jpg
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Ten artykuł dotyczy gry. Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Big Fat Awesome House Party (tłum. Wielka Czadowa Wypasiona Domówka) – gra online na łamach strony internetowej www.cartoonnetwork.com związana z serialem Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Dnia 15 maja 2006 roku Cartoon Network stworzył nową darmową grę, zwaną "Big Fat Awesome House Party". Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster cieszył się w ówczesnych czasach wielką popularnością, w związku z czym stworzenie tego typu gry opartej na tym serialu było jak najbardziej korzystne. Gra została wydana w języku angielskim i dostępna była na oficjalnej stronie internetowej Cartoon Network. Nie doczekała się tłumaczenia na jakikolwiek inny język.

Pozwalała ona na tworzenie swojego zmyślonego przyjaciela i wędrówkę po domu pani Foster. Aby w nią zagrać należało przedtem się zarejestrować (bezpłatnie). Celem gry było wybranie się z Bloo na daną przygodę. Żeby ona się odbyła, ważne było spełnianie codziennych zadań zleconych od pana Zająca, przez co nasz bohater zdobywał nagrody. Odpowiednia ich ilość umożliwiała skorzystanie z danych funkcji w grze. W razie gdy zmyślony przyjaciel nie zdołał wykonać jakiegoś zadania mógł poprosić o pomoc któregoś z przyjaciół (Maksa, Frankę, Eduardo, Chudego i Koko), ale tylko za przysługę, czyli inne zadanie. W grze można było zagrać również w kilka minigier. Miejsce akcji miało swój dzień oraz noc – według zegarka systemowego u gracza. Oznacza to, że od godziny dziewiętnastej do szóstej rano w grze panowała noc.

Początkowo gra miała być wyłączona 16 kwietnia 2007 roku. Rok po uruchomieniu gry Cartoon Network ogłosił, że w grze powstało ponad 13 milionów kont, przez co gra została największą pod względem ilości graczy grą stworzoną przez Cartoon Network. Z tego powodu została wyłączona 6 miesięcy później, niż planowano. Komunikat na stronie wyświetlał informację "Wszystkie przyjęcia muszą się skończyć". Pomimo tak dużej popularności Cartoon Network był zmuszony wyłączyć grę z powodu zakończenia emisji serialu.

Obecnie link do gry (awesomehouseparty.com/house) przekierowuje na stronę główną Cartoon Network.

Miejsca w grze Edytuj

Lokalizacje big fat awesome house party.png

W grze można było odwiedzać wiele miejsc. Początkowo gra rozgrywała się tylko w domu dla zmyślonych przyjaciół. Wraz z czasem (gra była aktualizowana co miesiąc) dodawane zostały kolejne w grze nowości, łącznie z miejscami, do których można było się udać autokarem. W dane święta miejsca były specjalnie urządzone, np. w Halloween stawiono po kątach dynie. Dostępne miejsca:

Niektóre szczegóły danych miejsc nigdy nie pojawiły się w serialu (np. staw za klatką Extremozaurów na podwórzu domu pani Foster) lub zostały zmienione (Gry Zręcznościowe w Ulu pojawiły się w centrum handlowym, choć w serialu były osobnym budynkiem).

  • Pusty pokój gracza
  • Tematyka związana z jedzeniem
  • Tematyka lotna
  • Tematyka leśna
  • Tematyka wodna
  • Tematyka prehistoryczna

Minigry Edytuj

W "Grach Zręcznościowych w Ulu" lub w salonie gier w domu pani Foster można było zagrać w wiele minigier, do których dostęp należało uprzednio odblokować, m.in.:

Wymagania Edytuj

  • Adobe Flash Player
  • Adobe Shockwave Player

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki