Fandom

Cartoon Network Wiki

Bieg Dino Donkey'ego

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bieg Dino Donkey'ego
Bieg Dino Donkey'ego.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Niesamowity świat Gumballa

Bieg Dino Donkey'ego (ang. Dino Donkey Dash) – internetowa gra zręcznościowa oparta na serialu fabularno-animowanym Niesamowity świat Gumballa. Wyprodukowana na podstawie odcinka Zabawka.

Wprowadzenie Edytuj

Pewnego dnia w mieście Elmore, podczas spaceru Anais z przerażeniem odkrywa, że jej pluszowa zabawka zniknęła. Prosi Gumballa i Darwina o pomoc w jej poszukiwaniach. Chłopcy wkrótce domyślają się, że sprawczynią kradzieży ulubienicy Anais jest Tina T-Rex. Nasi bohaterowie wybierają się do jej domu, aby wyrwać Daisy z jej szponów.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc trójce naszych bohaterów uwolnić Oślicę Daisy z rąk Tiny T-Rex. Steruje za pomocą klawiszy strzałek i spacji. W pierwszej części gry klawiszami strzałek w górę i w dół gracz zakrada się do legowiska Tiny bez jej budzenia. W drugiej klawiszem spacji uwalnia Daisy bez jej dotknięcia. W trzeciej zaś, gdy Tina się ocknie, musi pomóc chłopcom jak najszybciej uciec bez kontaktu z przeszkodą. Gra będzie zakończona sukcesem, gdy gracz przejdzie bezbłędnie całość.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w górę – skok/sterowanie w górę/zakradanie się
  • Strzałka w dół – unik/sterowanie w dół/zakradanie się
  • Strzałka w prawo – sterowanie w prawo/przyspieszenie
  • Strzałka w lewo – sterowanie w lewo/zwalnianie
  • Spacja – celowanie w tarczę

Bohaterowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki