FANDOM

Bezsennotlon
Geoff i Bridgette w Bezsennotlonie
Typ: wyzwanie
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Jedyny odcinek: Wielkie spanie
Liczba wystąpień: 1

Bezsennotlon (ang. The Awake-A-Thon) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis Edytuj

Bezsennotlon jest wydarzeniem w animowanym reality show. Jest wyzwaniem, w którym uczestnicy muszą biec 20 km dookoła obozu letniego i wytrzymać bez zasypiania przez 85 godzin poprzez wykonanie innych czynności. Podczas wykonywania zadania każdy z nich nie wytrzymuje tego i zasypia po upływie określonego czasu. Są również sytuacje, w których większość uczestników oszukuje m.in. malując na powiekach oczy, za co grozi im dyskwalifikacja z zadania. Wyzwanie pojawia się jedynie w odcinku Wielkie spanie.

Zasady Edytuj

Zadanie polega na przebiegnięciu 20 km dookoła obozu letniego i wytrzymaniu bez snu przez okres 85 godzin poprzez wykonanie różnych czynności m.in. słuchanie historii, taniec itp. Jeżeli każdy z uczestników nie wytrzyma i po określonym czasie zaśnie, zostanie wyeliminowany. Jeżeli ktoś będzie oszukiwał m.in. poprzez malowanie na powiekach oczu, będzie zdyskwalifikowany. Uczestnik, który najdłużej wytrzyma bez snu, wygra i zapewni reszcie drużyny nietykalność.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Podsumowanie Edytuj

Czas zadania: 85 godzin
Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie
Powód przegranej: Duncan zasnął jako ostatni

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas wyzwania można usłyszeć "Taniec Wieszczki Cukrowej" z baletu Dziadek do orzechów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki