FANDOM

Beth
Beth w TPwT
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 46
Dubbing: Sarah Gadon (oryginalny)
Agnieszka Kudelska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Beth
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 16 WTP, PTP
17 TPwT
18 TP: ZW
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Przyjaciele: Bridgette
Cody
Duncan
Harold
LeShawna
Owen
Lindsay
Wrogowie: Heather
Courtney
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: opieka nad zwierzętami na farmie rodziców

Beth – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Agnieszkę Kudelską. Jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Beth rozpoczyna się w pierwszym odcinku pierwszego sezonu programu. Wraz z 21 uczestnikami przybyła na teren opuszczonego obozu letniego położonego na wyspie. Pojawiła się tam jako pierwsza uczestniczka w programie. Została członkinią drużyny "Wrzeszczących Susłów". W pierwszej części zadania eliminacyjnego bała się skoczyć z wysokiego klifu, przez co stała się tchórzliwym kurczakiem. Jednak w drugiej części pomogła innym zbudować mini basen i wygrać całość. W drugim wyzwaniu jej drużynie poszło lepiej niż przeciwnikom.

W trzecim i czwartym wyzwaniu jej zespół ulegał drużynie "Zabójczych Okoni". W piątym wyzwaniu prawie została pokonana przez przeciwników. Jednak po ich dyskwalifikacji za zgubienie Katie i Sadie, Beth i jej drużynie udało się wygrać to wyzwanie. Podczas siódmego wyzwania zabrała z Wyspy Kości posążek tiki, w wyniku czego sprowadziła na innych klątwę. W ósmym wyzwaniu poszło jej jeszcze bardziej kiepsko. Ostatecznie w odcinku dziesiątym wyleciała z programu zajmując szesnaste miejsce. Powróciła w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę! na ogłoszenie wyników.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikowała się na Plan Totalnej Porażki. Została członkinią drużyny "Zabójczych Makiet". Wyeliminowała po kolei członków drużyny "Trzeszczących Żarów". Podczas gry o milion z jej drużyny wylecieli po kolei Trent, Izzy, Justin, Lindsay, Courtney i Owen. Pokonała Duncana i wygrała milion dolarów w odcinku finałowym PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem? (w drugiej wersji zajęła drugie miejsce).

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Beth zrezygnowała z uczestnictwa w trzecim sezonie programu, a na jej miejsce zgłosiła się Sierra. Wystąpiła we wszystkich podsumowaniach jako jeden z szóstki komentatorów oraz gość programu. W drugim podsumowaniu odebrała telefony od fanów reality show, których celem była pomoc w uzbieraniu ogromnej sumy pieniędzy na zakup paliwa do samolotu. Pojawiła się również w przedostatnim odcinku Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe oraz w finałowym odcinku Aloha, Finał! na ogłoszeniu wyników.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Beth odegrała również swoją rolę epizodyczną w pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Większe, gorsze, brutalniejsze!. W tym odcinku podczas przeprawy jachtem popatrzyła na sylwetkę Justina dopóki mewa nie przeszkadzała im w sielance.

Charakterystyka Edytuj

Beth jest uczestniczką w serii animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest nieco naiwną, niezdarną i ufną dziewczyną. Córka farmerów i właścicielka świnki "Big Berthy". Razem z Lindsay jest wykorzystywana przez Heather. W jednym z odcinków pierwszego sezonu programu udaje się jej buntować przeciwko niej atakując ją oskarżeniami. Zdarza jej się raz wziąć mini totem z Wyspy Kości, który jednak przyniósł pecha i został wrzucony do szamba. W drugim sezonie pozbywa się aparatu i mówi, że ma chłopaka imieniem Brady. Cierpi na robakofobię.

Wygląd Edytuj

TDA DIY Char Beth

W przeciwieństwie do reszty zawodników, Beth jest niską dziewczyną. Ma brązowe włosy średniej długości związane różową gumką w średniej wielkości koński ogon. Nosi zwykle zielony t-shirt, jasnozieloną kamizelkę, różowe sztruksowe spodnie i białe tenisówki. Strój uzupełniają grube okulary z błękitnymi szkiełkami, kolorowe guziki i aparat ortodontyczny, który zdjęła między pierwszym, a drugim sezonem. Natomiast na pierwsze wyzwanie i kąpiel w zwycięskim, własnoręcznie zbudowanym mini basenie oraz w dużym luksusowym basenie znajdującym się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada różowy strój kąpielowy w dwóch tonacjach nawiązujący do stroju z lat 30-tych XX wieku i klapki.

Ciekawostki Edytuj

  • Beth, Cameron, Cody i Dawn są uczestnikami, którzy mają niski wzrost.
  • Beth jest jedną z dwóch zawodniczek, które podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą stroje kąpielowe w stylu lat 30-tych XX wieku.
  • Beth jest jedyną uczestniczką bez wyraźnie zarysowanych ust.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki