Fandom

Cartoon Network Wiki

Berry Szpaner

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Berry Szpaner
508-0023.jpg
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Przyjaźń zmienną jest
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Berry Szpaner
Przydomek:
Rasa: człowiek/alter-ego
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: jasny blond
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Berry Szpaner (ang. Berry Bling) – alter-ego Bajdzo w jednym z odcinków serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia do domu pani Foster przybył bardzo zamożny chłopiec. Nazywał się Berry Szpaner. Maks i Bloo organizowali wycieczkę po placówce i pokazali mu wielu zmyślonych przyjaciół do wyboru. Milioner wybrał Księżną, ale na widok niebieskiego kolegi zrezygnował z niej. Chciał zabrać do domu Bloo, lecz Maks nie zgodził się na jego adopcję. Szpaner zaproponował mu zapłatę za zmyślonego przyjaciela, ale ten odmówił. Nazajutrz Bloo chodził za chłopakiem jak cień. Całą sytuację zobaczyła również Księżna. Po paru dniach Maks pogrążony w szaleństwie na punkcie cukru wybrał się do pałacu Szpanera i zastał tam związane małżeństwo z synem. W końcu okazało się, że za Berry'ego Szpanera przebrała się Bajdzo, która opracowała plan zemsty na Maksie. To wydarzenie miało miejsce w odcinku Przyjaźń zmienną jest.

Charakterystyka Edytuj

Berry Szpaner jest chłopcem-milionerem, który ma swój własny pałac pełen pieniędzy i zabawek. Pochodzi z bardzo zamożnej rodziny. Poświęca dużo czasu z przyjaciółmi na rozrywkę m.in. na surfing, zabawy taneczne i wiele więcej. Posiada swoją własną limuzynę. Jego ojciec pracuje w firmie Szpaner Enterprises.

Wygląd Edytuj

Berry Szpaner jest niskiego wzrostu. Ma blond włosy w jasnej tonacji. Nosi czapkę z daszkiem i pierwszą literą swojego imienia, fioletowy garnitur z wystającym białym kołnierzykiem, białe spodnie oraz czarne lakierki. Często chodzi z fajką w dłoni.

Cytaty Edytuj

  • Wszystko jest na sprzedaż.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki