FANDOM

Benson
Benson
Informacje kontekstowe
Serial: Zwyczajny serial
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Benson
Przydomek:
Rasa: automat do gum
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: szef w parku

Benson – postać fikcyjna występująca w serialu Zwyczajny serial. Antropomorficzna maszyna do cukierków, menadżer Parku i szef głównych bohaterów serialu.

Opis ogólnyEdytuj

Jest pracowitym mężczyzną w średnim wieku. Nie znosi lenistwa i nieporządku. Często grozi Rigby'emu i Mordechajowi wyrzuceniem ich z pracy, ale mimo ich nieposłuszeństwa tego nie robi. Ma pecha w stosunku do dziewczyn; zawsze okazywało się, że go wystawiały lub były inne, niż sądził. Mimo konfliktu z Mordechajem i Rigbym, dobrze dogaduje się z pracownikami Parku. 

Wygląd Edytuj

Benson jest dość wysokim automatem do cukierków. Jego gumy mogą wypaść. Kiedy jest wściekły, robią się czerwone, a kiedy się zatruje, są zielone. Gdy wypadną, okazuje się, że w rzeczywistości mają trzy odcienie różowego. Mogą zapłonąć. Ma chude, szare ręce i nogi. Nosi czerwoną czapeczkę.

Cytaty Edytuj

"JA PRZEZ WAS OSZALEJĘ, LENIE PATENTOWANE! POSŁUCHAJCIE MNIE CHOĆ RAZ W WASZYM NĘDZNYM ŻYCIU! GDYBYŚCIE SŁUCHALI, NAUCZYLIBYŚCIE SIĘ CHOCIAŻ ODROBINĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI! TEGO, ŻE MOŻNA COŚ ZROBIĆ DOBRZE, ALE WY TEGO W ŻYCIU SIĘ NIE NAUCZYCIE, CHOĆBY WAS KTOŚ UCZYŁ ZA PIENIĄDZE! ZRESZTĄ NAWET WTEDY WSZYSTKO BYŚCIE SPARTACZYLI, BO NIE POTRAFICIE WYKONAĆ NAJPROSTSZEGO POLECANIA! WAM ZALEŻY NA BYCIU COOL, A NIE NA ROBOCIE!!!"
― odc. Myśl pozytywnie
"Wymówki, wymówki, jak ja wam niby mam zacząć ufać, skoro jedyne co słyszę to WYMÓWKI?! Kiedy się wreszcie nauczycie, że wasze działania mają konsekwencje?! Konsekwencje, które wpływają też na innych, choćby na mnie! Wy naprawdę nie rozumiecie?! Za parę godzin stracę pracę! Może wam nie zależy na waszej robocie, ale mnie niestety zależy na mojej! Bo jeśli stracę robotę, nie mam już nic! SŁYSZYCIE MNIE? NIE MAM JUŻ NIC!!! A teraz, jeśli pozwolicie, ostatni raz muszę skorzystać z toalety jako pracujący człowiek."
― odc. Na zbity wózek

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Miał dziewczynę Victorię, ale z nią zerwał dla zarządzania parkiem.
  • W całym jego mieszkaniu porozwieszane są obrazki z kotkami.
  • Był kiedyś perkusistą i mistrzem Mini Hokeja.
  • Uwielbia skrzydełka (te do jedzenia).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki