FANDOM

Bajdzo
Bajdzo
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Bajdzo straszna historia
Ostatni odcinek: Przyjaźń zmienną jest
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing: Grey DeLisle (oryginalny)
Ewa Złotowska / Lucyna Malec (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko:
Przydomek: Bajka, Beret, Bułka, Bryłka, Bonka, Buźka, Barry
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek: 5 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie: Maks, Franka, Chudy, Eduardo, Koko
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Bajdzo (ang. Berry) – fikcyjna postać występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jest jednym z mniejszych antagonistów, dubbingowanym przez Ewę Złotowską w odcinku Bajdzo straszna historia i Lucynę Malec w Przyjaźń zmienną jest.

Opis Edytuj

Charakterystyka Edytuj

Do domu pani Foster wprowadziła się w odcinku Bajdzo straszna historia. Zaraz po przybyciu ze swoimi bagażami poznała Frankę, a po niej – Bloo, w którym automatycznie się zakochała. Ostatecznie doznała nawet na jego temat obsesji.

Bajdzo mówi dziecinnym akcentem, zmiękczając słowa (np. bardzo – bajdzio, może – mozie czy też proszę – plosię). Robi to jednak specjalnie. Jest znana także z częstych furii oraz przeróżnych min. Nienawidzi Maksa uważając, że stanowi on dla niej konkurencję w relacjach z Bloo. Wielokrotnie jest uznawana za stukniętą (np. przez Maksa czy Eduardo).

Opuściła dom pani Foster będąc przymocowaną do wielkiej piłki z gumek. Po kilkunastu odcinkach wróciła tam jako Berry Szpaner, który chciał zaadoptować zmyślonego przyjaciela.

Wygląd Edytuj

Bajdzo jest jedną z niższych bohaterów serialu. Jej ciało jest całe różowe. Ma duże oczy oraz niewielki nos. Nie ma również palców.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Big Fat Awesome House Party oświadcza, że kocha teatr. Być może ma to coś wspólnego z jej wcieleniem się w fikcyjną postać Szpanera. Ponadto bardzo często udaje przed wieloma osobami miłą osobę, mimo faktu, że łagodnością nie grzeszy.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon piąty Edytuj

GryEdytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki