Fandom

Cartoon Network Wiki

B

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Beverly "B"
BAudition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Beverly "B"
Przydomek: Niemy Geniusz
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Cameron
Dawn
Sam
Wrogowie: Scott
Staci
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie spokojnym i cichym człowiekiem
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Beverly, w skrócie B – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy. Jeden z trzynastu uczestników "Totalnej Porażki" drugiej generacji.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Większe, gorsze, brutalniejsze!Edytuj

Historia Beverly'ego, najbardziej znanego w skrócie jako B, rozpoczyna się w pierwszym odcinku czwartego sezonu programu Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybył na teren obozu letniego, który został napromieniowany radioaktywnie. Dawn, odkryła w nim purpurowo-zielony kolor aury. Po wysadzeniu przez Chrisa jachtu w powietrze, wylądował w wodzie i pomógł Cameronowi w uniknięciu utonięcia. Został przydzielony do drużyny "Toksycznych Szczurów". Od razu dostał zadanie, musiał pomóc reszcie drużyny rozbroić bombę na totemie. Niestety totem wybuchł, przez co B i jego drużyna ulegli drużynie "Zmutowanych Larw". Jako drugi dostał piankę.

Prawda albo laser rekina Edytuj

W odcinku Prawda albo laser rekina podczas kolejnego wyzwania został zaatakowany przez zmutowane bobry, jednak dzięki swoim zdolnością i sprytowi poradził sobie z nimi bez problemu. Był jedną z osób zagrożonych obok Dakoty. Otrzymał ostatnią piankę.

Lód, lód, dziecino Edytuj

W odcinku Lód, lód, dziecino podczas trzeciego wyzwania wymyślił patent, dzięki któremu jego drużyna miała wygrać, ostatecznie przez manipulacje Scotta został oskarżony o sabotaż Szczurów. Po porażce swojej drużyny został wykopany z programu. W końcu otrzymał Toksyczną Piankę Wstydu i został wystrzelony z Miotacza Wstydu.

Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa Edytuj

Powrócił na kibicowanie Lightningowi lub Cameronowi w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa. Pod koniec odcinka zaśmiał się, kiedy prowadzący reality show, Chris, został aresztowany i osadzony w więzieniu na okres roku.

Charakterystyka Edytuj

Z powodu braku dialogów o Beverly'm możemy się dowiedzieć niewiele. Beverly, w skrócie B, jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest spokojnym chłopakiem, który nic nie mówi. Jedyny milczący zawodnik w programie. Przez wszystkich jest nazywany "Niemym Gościem". Zaprzyjaźnia się z Cameronem, Samem i Dawn. Jest manipulowany przez swoich wrogów, głównie przez Scott'a. Zwykle kiedy ma już coś powiedzieć zostaje mu to brutalnie przerwane. Należy do drużyny "Toksycznych Szczurów".

Wygląd Edytuj

NewHQSilentB.png

B jest wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Lightningowi, Samowi, Dakocie, Zoey, Jo i Brickowi. Jest obok Owena jednym z otyłych zawodników w programie. Jego cera opalona na kolor jasno-brązowy. Ma krótkie brązowe włosy i niebieskie oczy. Pod jego ustami znajduje mała bródka w tym samym kolorze co włosy. Nosi pomarańczową czapkę bejsbolową obróconą daszkiem w tył, brązową bluzę, pod nią biały t-shirt, ciemno-szarą kurtkę, zielone szorty, białe skarpetki i jasno-brązowe tenisówki. Jego strój uzupełniają złote, metalowe, okrągłe kolczyki.

Ciekawostki Edytuj

  • B, Alejandro, Duncan i Lightning są trzema uczestnikami, którzy noszą kolczyki.
  • B jest jedynym uczestnikiem, który nic nie mówi. Fakt ten czyni go też jedynym uczestnikiem, który jest samowystarczalny i nie potrzebuje aktora dubbingowego.
    • W oryginalnej wersji serialu można usłyszeć krzyk Beverly'ego po wystrzeleniu z Miotacza Wstydu. Nie wiadomo, kto go podkładał.
  • Design B jest uderzająco podobny do wczesnych projektów postaci DJa oraz pojawiającego się kilka razy w serii stażysty.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamDawnJoStaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki