FANDOM

Odcinek

Awantura przy grze w zbijaka
Sezon 1, Odcinek 4
WTP S01 E04 Awantura przy grze w zbijaka.png
Oryginalny tytuł: Dodgebrawl
Premiera: 22 lipca 2007 FlagaKanada.png
26 czerwca 2008 FlagaUSA.png
18 września 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 104
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Alex Nussbaum
Chronologia
Poprzedni
"Wielkie spanie"
Następny
"Niezbyt sławni"
Wyspa Totalnej Porażki

Awantura przy grze w zbijaka (ang. Dodgebrawl) – czwarty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki. W tym odcinku 20 zawodników bierze udział w grze w zbijaka liczącej pięć rund.

Opis odcinka Edytuj

Z programu odpadła Eva. W grze zostaje 20 uczestników, którzy nadal walczą o 100 tysięcy dolarów. Tym razem czeka ich trudne zadanie: muszą rywalizować na boisku w pięciorundowej grze o nazwie "zbijak".

Streszczenie Edytuj

Zadaniem dla obu drużyn jest pięć rund gry w zbijaka. W pierwszych dwóch rundach "Okonie" ulegają "Susłom". Przerażona Courtney prosi o pomoc Duncana i zagraża mu, że jeżeli przegrają wyzwanie, to zagłosują na niego. Chłopak pokazuje technikę "Pokazać nowemu kota", której nauczył się podczas pobytu w zakładzie poprawczym. Dzięki tej metodzie "Okoniom" udaje się wygrać trzy rundy i pokonać drużynę "Susłów". Wieczorem podczas ceremonii eliminacji osobami zagrożonymi są Lindsay i Noah. Ostatecznie posiadaczem ostatniej pianki jest Lindsay, Noah zaś za krytykowanie drużyny wylatuje z gry.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Awantura przy śniadaniu Edytuj

W obozie letnim jest ranek. W stołówce drużyna "Wrzeszczących Susłów" je śniadanie, podśpiewując i ciesząc się z wygranej w poprzednim wyzwaniu. Drużyna "Zabójczych Okoni" jest niewyspana, a w dodatku jest zła na Harolda za to, że chrapał przez całą noc. Chris stwierdza, że większość z członków drużyny musi popatrzeć, jak Harold, który maluje wąsy, wchodzi do stołówki. Gdy tam się zjawia, wszyscy ledwo powstrzymują się od śmiechu. Okazuje się później, że wąsy od razu spodobały się chłopakowi.

Podczas śniadania, Heather ponownie przypomina Lindsay i Beth zasady sojuszu. Potem zaczyna sprowokować Courtney, która nie wytrzymuje i rzuca w nią daniem przygotowanym przez szefa kuchni, którym jest mięsna papka. Pocisk zamiast trafić w dziewczynę, trafia w Gwen. Okazuje się, że gotka jest zbyt zmęczona na oddanie Courtney strzału. Po chwili do stołówki wchodzi prowadzący i informuje wszystkich, że za dziesięć minut rozpoczyna się kolejne wyzwanie.

Pierwsza runda Edytuj

Po upływie czasu obie drużyny zjawiają się na boisku, oprócz Duncana, który nie mógł pojawić się na parkiecie. Courtney ciągle narzeka na chrapanie Harolda, które rozzłościło również chłopaka. Niewyspany uczestnik głośno oznajmia jej, że jego głównym problemem jest kondycja medyczna. Ich rozmowę przerywa gwizdek sędziego, którym jest szef kuchni. Chris wyjaśnia obozowiczom zasady wyzwania: W tym wyzwaniu drużyny zmierzą się ze sobą w klasycznej grze w zbijaka. Gra składa się z pięciu rund. Osoba, która zostanie trafiona piłką, odpadnie. Zawodnik, którego piłka zostanie złapana, odpadnie. Drużyna, której zawodnik złapie piłkę, wyznaczy do gry kolejnego zawodnika. Zespół, który wygra większość z pięciu rund, zapewni sobie nietykalność.

Na ochotnika zgłasza się Noah, który będzie siedział na ławce obok niewyspanej Gwen. Do pierwszej rundy przygotowuje po pięć osób z każdej drużyny. Są nimi Harold, Tyler, DJ i Katie z drużyny "Okoni" oraz Lindsay, LeShawna, Owen i Cody z drużyny "Susłów". Ich kapitanami zostają Courtney i Heather. Grę rozpoczyna drużyna "Okoni". Harold rzuca zbyt słabo piłką w LeShawnę, która wykorzystuje jego błąd i zwala go z nóg. Katie trafia Lindsay w twarz.

Tyler rzuca piłką, lecz trafia w siedzącą na ławce Sadie. Zaraz potem Owen eliminuje Tylera. Courtney bierze piłkę do rąk i chce nią trafić w Heather. Jednak do akcji wkracza Owen i zatrzymuje piłkę. Dziewczyna schodzi z boiska. Zaraz potem na boisko wchodzi Gwen, która chwilę potem zostaje trafiona przez DJ-a piłką. Pod koniec rundy chłopak zostaje trafiony od tyłu piłką rzuconą przez Cody'ego. Wynikiem pierwszej rundy jest 1-0 dla drużyny "Wrzeszczących Susłów".

Druga runda Edytuj

W skład drugiej rundy wchodzą: Owen, Izzy, Trent, Beth i Lindsay z drużyny "Susłów". Ich przeciwnikami są: Bridgette, Tyler, Geoff oraz Katie i Sadie z drużyny "Okoni". Tyler otrzymuje piłki, zaczyna kręcić wokół własnej osi i rzuca nimi po kolei. Chłopak trafia przypadkowo w szefa, który dostał w brzuch, Chrisa, drużynę "Susłów" i Lindsay. Gdy to zauważa, podchodzi do poobijanej dziewczyny i idzie z nią do Portu Wstydu. Mówi jej, że wcześniej został wyeliminowany przez Trenta, który lekko rzucił w niego piłką. Po chwili Owen wpada w szał, zabiera wszystkim piłki i trafia nimi wszystkich członków drużyny "Okoni". Wynikiem drugiej rundy jest 4-0 dla drużyny "Susłów".

Courtney jest przerażona kolejną porażką i zwołuje wszystkich na zebranie. Wszyscy postanawiają obudzić Duncana. W wyniku dźgania wielką gałęzią w nos chłopak szybko się budzi. Courtney prosi go o pomoc w pokonaniu przeciwników. Zagraża mu, że jeśli im nie pomoże, przegrają wyzwanie. Duncan postanawia im to zrobić. Oznajmia im, że podczas pobytu w poprawczaku nauczył się metody "Pogonić nowemu kota". Po prezentacji jego metody, wszyscy postanawiają ją wykorzystać podczas kolejnych trzech rund.

Kolejne rundy Edytuj

W trzeciej rundzie biorą udział Duncan, Courtney, DJ, Geoff i Katie z drużyny "Okoni". Cała piątka rzuca piłki w kierunku LeShawny, Justina, Beth, Izzy i Owena z drużyny "Susłów", uniemożliwiając im ucieczkę. Wynikiem rundy jest 5-0 dla drużyny "Zabójczych Okoni". Rozpoczyna się czwarta runda, w której biorą udział Beth, Izzy, LeShawna, Trent i Justin z drużyny "Susłów" oraz DJ, Bridgette, Duncan, Katie i Geoff z drużyny "Okoni". Tymczasem Heather zauważa zniknięcie Lindsay i idzie jej szukać. Gdy dociera do Portu Wstydu, znajduje tam dziewczynę całującą się z Tylerem. Wpada w furię i przerywa ich przechadzkę poprzez uderzenie łodzią indiańską w chłopaka. Gdy wraca z Lindsay, z przerażeniem odkrywa, że drużyna "Okoni" wygrała rundę z jej drużyną 5-0. Po czterech rundach pada remis 2-2.

Finałowa runda i pierwsze zwycięstwo "Okoni" Edytuj

Rozpoczyna się piąta i ostatnia runda, która jest bardzo zacięta. Do ostatecznego starcia szykują się Heather, Gwen, LeShawna, Cody i Owen z drużyny "Susłów" oraz DJ, Harold, Bridgette, Duncan i Courtney z drużyny "Okoni". Co chwila skład drużyny się zmienia. Gwen mści się na Courtney za to, że rzuciła w nią papką mięsną. Imponuje tym LeShawnie. Cody bierze na siebie cios piłki, która leciała w stronę gotki.

Gdy czwórka uczestników z każdej drużyny wylatuje z boiska, w dalszej grze pozostają Owen i Harold. Jeden z nich robi imponujący atak z piłkami, a drugi chłopak z kolei nie daje się zbić. Courtney prosi go o czas. Jest zadecydowana, że Harold musi złapać piłkę. Jednak ten zostaje trafiony piłką i ląduje na ziemi. Wszyscy są przerażeni. Później okazuje się, że chłopak zdążył złapać piłkę. Dzięki Haroldowi drużyna "Zabójczych Okoni" wygrywa ostatnią rundę 1-0, a cały ich mecz kończy się wynikiem 3-2. Owen z krzykiem załamuje się, a Noah niepochlebnie wyraża się o swojej drużynie. Gwen prosi go, żeby był cicho, a Heather się z nią zgadza. Gdy drużyna "Zabójczych Okoni" świętuje pierwsze zwycięstwo, drużyna "Wrzeszczących Susłów" za karę idzie zagłosować, kto powinien opuścić program.

Eliminacja Noah Edytuj

Wieczorem odbywa się ceremonia przy ognisku. Chris wyjaśnia przegranemu zespołowi zasady ceremonii identyczne jak w przypadku drużyny przeciwnej. Po pianki przychodzą przywołani przez prowadzącego Owen, Gwen, Trent, Heather, Beth, Justin, LeShawna i Izzy. Pozostaje dwóch zagrożonych: Lindsay i Noah. Ostatnią piankę dostaje Lindsay, natomiast Noah, który jest w szoku, ostatecznie opuszcza program. Jest wyeliminowany za to, że nie chciał grać i krytykował swoją drużynę. A dodatku jest obrzucany piankami przez innych, aż w końcu zostaje przezywany przez LeShawnę "indykiem". Na koniec Chris mówi widzom, że to nie jest najbardziej dramatyczna ceremonia, i zaprasza na następny program.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Pięć rund gry w zbijaka
Zwycięska drużyna: Zabójcze Okonie
Nagroda: Nietykalność
Przegrana drużyna: Wrzeszczące Susły
Powód przegranej: Harold uniknął trafienia piłką przez Owena
Osoba zagrożona: Lindsay
Wyeliminowany uczestnik: Noah
Powód eliminacji: Nie wziął udziału w grze w zbijaka i krytykował grę kolegów z drużyny.

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawia się związek Tylera z Lindsay.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki