Fandom

Cartoon Network Wiki

Autobus dla nas dwóch

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Autobus dla nas dwóch
Sezon 4, Odcinek 46
Autobus dla nas dwóch.png
Oryginalny tytuł: Bus The Two of Us
Premiera: 1 października 2006 FlagaUSA.png
14 maja 2007 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 407
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Meghan McCarthy, Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Mam dla ciebie niespodziankę"
Następny
"Ser – wielka szycha"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Autobus dla nas dwóch (ang. Bus The Two of Us) – czterdziesty szósty odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jest siódmym odcinkiem czwartego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Bloo kradnie autobus Fosterów i zabiera Maksa na wycieczkę. Jednak przez wyścig, chłopcy gubią się. W międzyczasie, Maks dzwoni do Chudego z prośbą, by krył ich do czasu powrotu.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Pewnego słonecznego dnia Bloo wraca z Franką ze sklepu. Podczas jazdy autobusem przez wychylanie się uderza twarzą o znak drogowy informujący o płatnej drodze. Nasz niebieski przyjaciel prosi Frankę, żeby pojechała tą drogą. Jednak ta nie ma zamiaru jechać płatną autostradą, z której są piękne widoki. Później Bloo bawi się swoją paletką. Następnie przegląda torby i jest zdziwiony ogromną liczbą, lecz przypadkowo oblewa Frankę napojem gazowanym. W drodze do domu oboje widzą, że obok nich w swoim szybkim samochodzie jedzie grupa nastolatków.

Po powrocie do domu gdy Franka próbuje podnieść upuszczony chleb, Bloo marudzi, że przejażdżka była nudna. Nagle zauważa klucze w stacyjce autobusu i zastanawia się, czy się nie przejechać. Kradnie autokar i jedzie pod szkołę Maksa, by go odebrać. Tymczasem Maks bawi się na boisku ze swoim szkolnym kolegą. W tym samym czasie pod teren jego szkoły podjeżdża Bloo. Chłopak uświadomiony przez swojego zmyślonego przyjaciela, że zaraz wrócą do domu pani Foster, wsiada do pojazdu.

Chwilę później gdy Maks dowiaduje się, że Bloo zabrał autobus, wpada w furię. Jednak się uspokaja i stara się zasiąść za kierownicą, lecz przypadkiem uruchamia poduszkę powietrzną. Bloo zabiera swojego twórcę na przejadżkę. Podczas przejażdżki przejeżdża przez rabatki i walczy ze wściekłym psem, który wskoczył na maskę autokaru. Później Bloo na skrzyżowaniu ze światłami postanawia prześcignąć innego kierowcę, którym jest jeden z nastolatków. W ten sposób trafiają w nieznane miejsce, nie znając trasy do domu.

Tymczasem w domu pani Foster Eduardo podczas relaksu przed telewizorem zauważa reklamę materacy w sklepie Szalonego Larry'ego. Zaś Franka pomaga Jurkowi w wyjściu z tarapatów. W tym samym czasie Maks próbuje uratować sytuację, więc dzwoni do domu pani Foster i prosi Chudego, żeby powstrzymał Frankę przed zorientowaniem się, że nie ma autokaru na podwórzu. Ten niechętnie się zgadza.

Po rozmowie Maks patrzy na mapę, aby określić położenie, a Bloo staje w składających się z przepychaczy szczudłach. Zaś w domu pani Foster Eduardo spotyka Chudego w głównym holu. Jego najlepszy kolega jest poddenerwowany i rozbija mu skarbonkę, aby nie wydać Bloo. Tymczasem Bloo jedzie trasą widokową i jest tym zachwycony, co denerwuje Maksa. W domu pani Foster Eduardo udaje się powstrzymać Chudego. W kryciu Bloo pomaga mu Koko, która udaje chorą. Później Eduardo bierze pieniądze i jedzie rowerkiem do sklepu Szalonego Larry'ego.

Maks i Bloo są w restauracji Mamy Joan. Niebieski przyjaciel przeprasza twórcę, bo musi korzystać z toalety dla personelu. Parę minut później otrzymuje od Mamy Joan pizze do dostarczenia. Tymczasem Franka karmi biedną Koko zupą podczas, gdy Chudy stara się jej wyjaśnić zajście. W tym samym czasie w autobusie Bloo znajduje torebkę Franki i odbiera telefon od Kasi. Zaś w pokoju medycznym w domu pani Foster Koko składa jajo, w którym jest telefon, i dzwoni po pomoc tak, aby nikt tego nie zauważył.

Podczas przejażdżki autobusem Bloo otrzymuje od policjanta mandat. Mężczyzna prosi o prawo jazdy, jednak nasz niebieski przyjaciel poddaje się fałszywie za Frankę. Zaś w domu pani Foster Chudy stara się udawać prezesa domu podczas gdy Goo przybywa z pomocą w kryciu Bloo. Dziewczyna próbuje wymyślić kopię Pana Zająca, lecz zamiast tego tworzy borsuka. Wymyśla też różne zające na wzór prezesa domu. Oprócz tego Goo wymyśla też Maksa z długim językiem oraz Bloo mówiącego po japońsku.

Wczesnym wieczorem Bloo pozdrawia każdego kierowcę i zabiera do autobusu wszystkich autostopowiczów. W tym samym czasie Eduardo nadal jedzie rowerkiem do sklepu. Nagle spotyka Bloo i Maksa w autobusie i wsiada do niego. W końcu dociera do sklepu Szalonego Larry'ego i zastanawia się nad kupnem pościeli. Zaś Bloo ostatecznie dostarcza wszystkim klientom zamówione pizze.

Gdy zbliża się czas powrotu do domu trójka naszych przyjaciół nie dowożąc autostopowiczów zostawiają ich w jednym miejscu. Po drodze Bloo oddaje właścicielowi stacji benzynowej przepychacze. Tymczasem Franka szykuje się do wyjścia na spotkanie z Kasią. W końcu poprawia swoją fryzurę. Gdy dziewczyna wychodzi z domu, zauważa bałagan na ulicy oraz Maksa, Eduardo i Bloo, a także autobus, który zawiózł ich z powrotem pod dom pani Foster.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeden z wymyślonych przyjaciół przypominających Pana Zająca jest aluzją do Królika Bugsa, bohatera serii krótkometrażówek.
  • Psy, które wystąpiły na początku odcinka, zostały zainspirowane psami Craiga i Lauren[1].

Błędy Edytuj

  • W odcinku pojawiło się błędne zestawienie scen. Najpierw Bloo i Maks wjeżdżają na autostradę, później są pod pizzerią, na zwykłej drodze, a następnie ponownie są na autostradzie (trasie widokowej) i dopiero mają zamiar zapłacić za wjazd.
  • Kiedy Koko "znosi" telefon domowy, dzwoni do Goo. Mimo że uprzednio nie podłączyła go do prądu, dodzwoniła się.

Wyróżnienia Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki