FANDOM

Mitch "Atleta" Sorenstein (ang. Mitch "Muscle Man" Sorenstein) - postać fikcyjna występująca w serialu Zwyczajny serial.

Opis Edytuj

Atleta jest pracowity. Dzięki temu Benson mu ufa. Jest znany z opowiadania żartów kończących się słowami "Moja mama!". Bardzo lubi jeść. Jest bardzo dobry w robieniu kawałów. Dzięki tej umiejętności dwa razy uratował park. Atletę często ponoszą emocje, np. w odcinku Brzuchowy model. Często zdejmuje koszulkę (nawet jeśli nie ma powodu). Nie zna dobrych manier. Nie znosi rozmawiać o uczuciach, ale potrafi szczerze je wyznać, np. miłość do Starli.

Wygląd Edytuj

Atleta jest niskim, karłowatym zielonym człowiekiem. Ma długie brązowe włosy. Jest otyły, spod bluzki wychodzą mu fałdy tłuszczu. Widać mu podbródek. Nosi jasno-szare jeansy i czarne buty.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedyś był kulturystą.
  • Kiedyś, w czasach szkolnych, Atleta i Duch Piątka urządzili po szkole wyścig rajdowy w Parku.
  • W tym samym odcinku został ukazany początek Mega dołu w parku po wybuchu samochodu Atlety.
  • Tylko kawałami i wyzwiskami pokazuje jak lubi Mordechaja i Rigby'ego.
  • Wygrał swoją przyczepę w konkursie jedzienia Hot-Dogów.
  • Często prosi Mordechaja i Rigby'ego o wciskanie swojej dziewczynie Starli kitu, bo nie ma odwagi jej okłamywać.
  • Wycina częściej kawały Rigby'emu niż Mordechajowi.
  • Jego ojciec okłamywał go przez całe życie, że jest tirowcem. Kiedy Atleta się o tym dowiedział, był zszokowany, ale jednak mu wybaczył.