FANDOM

Atak cyberszczeniaków
Attack of the puppybots
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik!
Attack of the puppybots stara wersja

Stara wersja gry

Gra ikona 250px-The Powerpuff Girls

Atak cyberszczeniaków (ang. Attack of The Puppybots) – gra zręcznościowa online, która jest oparta na serialu animowanym Atomówki. W tej grze gracz musi pomóc Atomówkom uratować szczeniaki.

Wprowadzenie Edytuj

W mieście Townsville dzieje się coś złego: Mojo Jojo porywa szczeniaki i zamienia je w cyberszczeniaki, aby zawładnąć całym światem. Na szczęście na jego oczach są tu trzy dziewczynki: Bójka, Bajka i Brawurka, które nie mogą do tego dopuścić.

Zasady gry Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc Atomówkom uratować zamienione w roboty szczeniaki i pokonać ich głównego rywala – Mojo Jojo. Steruje nimi za pomocą klawiszy strzałek. Atakuje naciskając klawisz spacji. Dłuższe przetrzymanie klawisza spacji oznacza wzrost siły ataku, a puszczenie – silny atak. Klawisz literowy X spowoduje przełączenie każdej z Atomówek. Po drodze należy na każdym poziomie zniszczyć stojącą przeszkodę, a pod sam koniec walczyć z Mojo Jojo. Do zebrania są bonusy: cukierek (daje niewidzialność) i serce (energia) oraz trzy litery dające dodatkowy atak, którym jest Atomowy kot. W momencie jeżeli na każdym poziomie dziewczynki stracą energię, gracza spotka automatyczna eliminacja i możliwość rozpoczęcia go od początku. Gra zostanie ukończona sukcesem, gdy graczowi uda się przejść trzy poziomy i pokonać Mojo Jojo.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w prawo – lot naprzód
  • Strzałka w lewo – lot wstecz
  • Strzałka w górę – lot w górę
  • Strzałka w dół – lot w dół
  • Spacja – atak
  • X – przełączanie

Ataki Edytuj

  • Lodowy oddech (Bójka)
  • Laser (Brawurka)
  • Głosowy atak (Bajka)
  • Atomowy kot (Wszystkie Atomówki)

Bohaterowie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki