FANDOM

Apartament Maksa
Blok Maksa rano.png
Liczba kondygnacji: 3
Typ: blok mieszkalny
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Liczba wystąpień: 14
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Apartament Maksa (ang. Mac's Apartment) – jedno z miejsc w centrum miasta, w którym rozgrywa się akcja serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Mieszkają tu Państwo Applebee, a także Cler z rodziną i Serem, a do odcinka Nowy dom Bloo także Bloo. W ostatnim odcinku Bloo żegna się z Maksem Maks przeprowadził się do mieszkania Cler, ona zaś wyprowadziła się, oddając jednocześnie Sera do adopcji.

Mieszkanie rodziny Maksa Edytuj

Mieszkanie składa się z trzech sypialni, kuchni połączonej z salonem, dwóch łazienek i balkonu. Zależnie od odcinka, mieszkanie Maksa raz znajduje się na drugim piętrze, a raz na pierwszym (błąd w serialu). Rodzina Maksa wyprowadziła się w odcinku Bloo żegna się z Maksem, chociaż pierwszy plan przeprowadzki został podany przez matkę w odcinku Księżna lamentów.

Blok mieszkalny Edytuj

Budynek wielorodzinny wyróżnia się prostą formą. Jest brązowo-beżowy i posiada trzy kondygnacje. Na parterze mieści się duży basen, który jest pod gołym niebem, albowiem płaski dach nie sięga klatki schodowej, lecz tylko i wyłącznie apartamenty.

Pomieszczenia Edytuj

Role w odcinkach Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki