FANDOM

Amber
Amber.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 25
Dubbing: Tara Strong i Jill Talley (oryginalny)
Anna Apostolakis (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Amber
Przydomek:
Rasa: królik
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: wrzosowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Patsy Smiles
Nina Neckerly
Greta
Almondine
Honey
Samson
Raj
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Amber (z ang. bursztyn) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, grana w polskiej wersji przez Annę Apostolakis. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Amber rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serialu To nie piknik. W tym odcinku wraz z koleżankami z Zastępu rywalizowała z Zastępem Groszków w sporze o bajoro poprzez siedzenie na szyszkach. Razem z Niną, Patsy, Gretą i Almondine smażyła pianki słuchając historii z dreszczykiem (odc. Piankowy Johnny). W odcinku Niebezpieczne związki tańczyła ze Skipem. W wyobraźni Raja obserwowała go jako DJ'a (odc. Klub Niczego). W odcinku Oczy węża siedziała wraz z przyjaciółkami i kadrą obozu Nerka na drzewie z powodu węża harcującego po obozie.

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru zremisowała wraz z koleżankami w konkursie Miss Fru Fru. Razem z Suzie piła herbatę (odc. Zakochanie). Pomogła im sprzedawać ciastka (odc. Krzywa wieża Groszków), uczestniczyła w wyczeczce na stok (odc. Groszki na stoku) i teście sprawności (odc. Test sprawności). Oglądała również zawody maskotek (odc. Mecz maskotek).

Sezon 3 Edytuj

Wraz z koleżankami chodziła za Samsonem jak cień (odc. Polowanie na Samsona). W odcinku Siedzący z babami uczestniczyła w wycieczce autobusowej. Brała udział na zajęciach w stołówce Obozu Nerka (odc. Tajemne tipi). Zrobiła również Skradaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Ćwiczyła przygotowanie do parady (odc. Z miłości do parady). Obserwowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?).

Sezon 4 i 5 Edytuj

Świętowała z koleżankami Walentynki (odc. Walentynki) i Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom). W odcinku Dobra Panna Doe grała razem z Suzie w siatkówkę. Przygotowywała się do konkursu piękności (odc. Na imię mam Almondine). W odcinku Braciszek nazwała Almondine tchórzliwym kotem. Widziała również latający spodek (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Amber jest postacią drugoplanową w serialu. Jest króliczką z obozu Wiewiórek. Pasjonuje się przyrodą. Z charakteru jest pogodna, miła i sympatyczna. Gdy po raz pierwszy widzi Drużynowego Lumpusa przez pomyłkę witając się nazywa go "Lampas", czego ten nie może znieść. Jej przyjaciółkami są Nina, Patsy, Greta, Almondine, Honey i Suzie. Z tą ostatnią czasami pije herbatę.

Uczestniczy w wycieczkach autobusowych, wyborach Miss Fru Fru, wyścigach ślimaków, teście sprawności i paradzie. Sprzedaje ciastka, piecze pianki podczas wieczoru przy ognisku i słucha historii opowiedzianych przez Patsy.

Wygląd Edytuj

Amber-pic.png

Amber podobnie jak mangusta Patsy, aligatorzyca Greta, labradorka Honey, tapirzyca Therry, sowa Almondine, suczka rasy francuski pudel Suzie i świszcz Rachel (poza żyrafą Niną, która jest najwyższa w drużynie, oraz wiewiórką Toodie, najniższą z drużyny) jest harcerką średniego wzrostu. Ma szaro-błękitną sierść oraz wrzosowe skręcone włosy i wrzosowy puszysty ogon. Jej uszy i wibrysy są długie.

Na co dzień nosi średnioturkusowy mundurek harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo-brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada niebieską sukienkę ozdobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów konkursu Miss Fru Fru – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię z języka angielskiego oznacza "bursztyn".

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki