FANDOM

Amazonki.png
Amazonki (ang. Team Amazon) – drużyna rywalizująca w animowanym reality show Totalna Porażka w trasie. Jest aktywna w odcinkach 1-17. Jest najlepszą drużyną w trzecim sezonie programu. Jej członkowie wygrali 8 razy, na drugim miejscu byli 2 razy, a przegrali czterokrotnie. W odcinku 19 wraz z drużyną "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" zostaje rozwiązana i każdy z jej członków działa indywidualnie. Zawodników dobierała kolejność przybiegania ich do mety.

Skład drużyny Edytuj

Amazonki Członkowie 1.png

Początkowy skład: Izzy, Heather, Gwen, Courtney i Cody

Amazonki Członkowie 2.png

Ostateczny skład: Gwen, Courtney, Heather, Sierra i Cody

Drużyna "Amazonek", jedna z trzech drużyn w animowanym reality show, liczy pięć osób. W skład drużyny wchodzą: cztery dziewczyny – Heather, Courtney, Sierra (początkowo Izzy) i Gwen oraz jedyny chłopak w drużynie – Cody. Jest przeciwieństwem drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Logo drużyny jest ciemno różowy znak Wenus na jasnoróżowym kole symbolizujący płeć żeńską.

Chłopaki Edytuj

  • Cody – jedyny męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 1-26, wraz z Alejandro i Heather dostał się do finału.

Dziewczyny Edytuj

  • Courtney – pierwsza żeńska członkini drużyny, aktywna w odcinkach 1-20.
  • Gwen – druga żeńska członkini drużyny, aktywna w odcinkach 1-16.
  • Heather – trzecia żeńska członkini i kapitan drużyny drużyny, aktywna w odcinkach 1-26, wraz z Alejandro (z którym się zaprzyjaźnia) i Cody'm dostała się do finału.
  • Sierra – czwarta i ostatnia żeńska członkini drużyny, aktywna w odcinkach 1-23.

Osiągnięcia Edytuj

Wygrane konkurencje i nagrody Edytuj

Drugie miejsce i nagrody Edytuj

Przegrane konkurencje i ich powody Edytuj

Powody eliminacji Edytuj

  • Gwen: Była uczulona na eukaliptus, przez co przegrała dogrywkę z Courtney.
  • Courtney: Wraz z Blaineley opuściła program ze względu na remis i kwestie budżetowe.
  • Sierra: Została zdyskwalifikowana za zniszczenie samolotu.
  • Cody: Przegrał z Alejandro o wejście do finału.
  • Heather: Zajęła drugie miejsce. W wersji alternatywnej wygrała finał.

Ciekawostki Edytuj

  • Wszystkie dziewczyny z drużyny Amazonek (poza Sierrą) pocałowały Duncana przynajmniej raz.
  • Drużyna Amazonek jest prawdopodobnie najskuteczniejszym zespołem w historii programu.
  • Jest również jedną z sześciu najlepszych drużyn. Inne drużyny to: Wrzeszczące Susły, Trzeszczące Żarówy, Zmutowane Larwy, Nikczemne Sępy i Skołowane Misie.
  • Courtney jest jedyną Amazonką, która została wyrzucona w normalny sposób. Gwen odpadła po przegranej dogrywce, Sierra została wykopana przez Chrisa za zniszczenie samolotu, Cody przegrał pojedynek z Alejandro o miejsce w finale, a Heather dostała się do finałowej dwójki. Jeśli liczyć Izzy, to ona również opuściła program w bardzo niestandardowy sposób – po wypadku, który ujawnił jej kolejną osobowość, została zabrana przez wojsko.
    • Jeśli wziąć pod uwagę fakt, że Courtney przegrała w wyniku podwójnej eliminacji, to wychodzi na to, że żadna osoba z drużyny Amazonek nie opuściła programu w sposób standardowy.
  • Drużyna zawiera trzech członków drużyny "Wrzeszczących Susłów", członkinię drużyny "Zabójczych Okoni" oraz najnowszą członkinię – Sierrę.
Amazonki
CodyCourtneyGwenHeatherSierra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki