Fandom

Cartoon Network Wiki

Almondine

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Almondine
Almondine.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: To nie piknik
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 25
Dubbing: Jodi Benson (oryginalny)
Elżbieta Kopocińska-Bednarek (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Almondine
Przydomek:
Rasa: sowa
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Patsy Smiles
Nina Neckerly
Greta
Amber
Honey
Suzie
Samson
Lazlo
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Almondine – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Almondine rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku wraz z drużyną rywalizowała z Zastępem Groszków o bajoro w wysiadywaniu szyszek. Obserwowała wraz z Honey i Amber, jak Lazlo i jego kumple w przebraniu kierowali się w stronę basenu (odc. Nauka pływania). Wraz z Niną, Gretą i Amber smażyła pianki słuchając opowieści grozy opowiedzianej przez Patsy (odc. Piankowy Johnny). W odcinku Niebezpieczne związki tańczyła z Samsonem. Ukryła się wraz z innymi na drzewie z powodu węża harcującego po obozie (odc. Oczy węża).

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru prowadziła Konkurs Miss Fru Fru. Pomogła koleżankom z drużyny wygrać zawody przeciągania liny (odc. Zakochanie) i sprzedawać ciastka w mieście (odc. Krzywa wieża Groszków). Uczestniczyła również w wycieczce na stok (odc. Groszki na stoku) i teście sprawności (odc. Test sprawności). Oglądała też zawody maskotek (odc. Mecz maskotek).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona wraz z przyjaciółkami podążała za Samsonem jak cień. Uczestniczyła w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i na zajęciach w stołówce Obozu Nerka (odc. Tajemne tipi). Zrobiła Skardaczowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Pomogła również w przygotowaniach do parady (odc. Z miłości do parady). Obserwowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?).

W odcinku Walentynki świętowała z przyjaciółkami Walentynki, a w odcinku Na ratunek Świętom – Boże Narodzenie. W odcinku Na imię mam Almondine miała problem z przygotowaniem do konkursu piękności i wyglądem. Podziękowała Zgrzytowi za przepędzenie myszy (odc. Braciszek). Widziała również latający spodek (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Almondine jest postacią drugoplanową w serialu. Jest sową w obozie Wiewiórek i harcerką z Zastępu Wiewiórek, do którego należy. Z charakteru jest osobą nieśmiałą i nerwową. Boi się wszystkiego, w tym m.in. myszy i węży. Choć jej charakter czasami bywa zmienny, gdy jest się mądrym, silnym i odważnym. Gdy po raz pierwszy na jej oczach pojawia się Drużynowy Lumpus, wita się z nim przez pomyłkę nazywając go "Lampas", czego ten nie może znieść. Zaprzyjaźnia się najlepiej z Patsy, Niną, Gretą, Amber, Honey i Suzie.

Lubi dobrze liczyć. Uwielbia smażenie pianek, śpiewanie podczas wycieczek autobusowych i słuchanie opowieści przy ognisku. Najczęściej pilnuje wejścia na teren obozu w dzień. Jej ulubionymi rozrywkami są zawody ślimaków, wycieczki autobusowe, zawody przeciągania liny oraz wybory Miss Fru Fru.

Wygląd Edytuj

Almondine-pic.png

Almondine tak samo jak mangusta Patsy, aligatorzyca Greta, labradorka Honey, króliczka Amber, tapirzyca Therry, suczka rasy francuski pudel Suzie i świszcz Rachel jest harcerką średniego wzrostu i drugą obok Niny harcerką, która nosi okulary. Jej pióra są beżowe, a dziób ma kolor jasnobrązowy przypominający dojrzałe owoce kasztanowca. Ma proste, brązowe włosy przypominające czekoladę.

Na co dzień nosi średnioturkusowy mundurek harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo-brązowe buty. Na konkurs Miss Fru Fru (etap pierwszy) i konkurs piękności zakłada jasnofioletową sukienkę ozdobioną białymi falbankami, a na etap kostiumów konkursu Miss Fru Fru – kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię z angielskiego oznacza "migdał".

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki