FANDOM

Adam Leww
Adam Leww
Informacje kontekstowe
Serial: Mój partner z sali gimnastycznej jest małpą
Pierwszy odcinek: Szczęki atakują
Ostatni odcinek: Szkolny musical zwierząt
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 104
Dubbing: Nika Futterman (oryginalny)
Kamil Kubik (odc. 1-7, polski)
Kajetan (odc. 8-39) i Beniamin Lewandowscy (odc. 40-53 i F1, polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Adam Leww
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 12 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Jake Czepiak
Windsor Goryl
Ingrid Żyrafa
Kerry Anderson
Wrogowie: Chad
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Mój partner z sali gimnastycznej jest małpą logo

Adam Leww (ang. Adam Lyon) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Mój partner z sali gimnastycznej jest małpą. Jest jednym z trójki ludzi występujących w kreskówce.

Historia Edytuj

Historia Adama ukazana jest w czołówce serialu. Pierwszego dnia roku szkolnego trzynastoletni chłopak imieniem Adam rozpoczął naukę w gimnazjum, lecz przypadkowo z powodu jego nazwiska trafił do Gimnazjum im. Karola Darwina, w którym uczą się dzikie zwierzęta. Tam poznał swoich nowych zwierzęcych kolegów, wśród których są Jake Czepiak, Windsor Goryl i Ingrid Żyrafa zakochana w chłopcu.

Charakterystyka Edytuj

Adam Leww jest główną postacią w serialu. Jest trzynastolatkiem, który z powodu nazwiska znalazł się w gimnazjum, do którego uczęszczają dzikie zwierzęta. Towarzyszy mu jego najlepszy kolega z klasy – Jake Czepiak, który jest małpą. Zaprzyjaźnia się m.in. z inteligentnym Windsorem Gorylem i zakochaną w nim Ingrid Żyrafą. Jego sąsiadką jest Kerry Anderson, w której się zakochuje. Zaś jego wrogiem jest złośliwy chłopak zwany Chad, który nie znosi jego i jego przyjaciół.

Wygląd Edytuj

Adam Leww jest chłopakiem średniego wzrostu. Ma średnią budowę ciała. Jego włosy są krótkie i rude stylizowane na lata dziewięćdziesiąte. Na jego twarzy znajdują się piegi. Najczęściej ubiera się w pomarańczowy t-shirt, brązowe strzuksowe bojówki, białe skarpetki i czarno-białe tenisówki z żółtymi paskami.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego imię z hebrajskiego oznacza słowo "człowiek".