FANDOM

Żona milionera
Żona
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Nowy dom Bloo
Ostatni odcinek: Psikusowa wojna
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 4
Dubbing: Elżbieta Bednarek (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny: mężatka
Karnacja:
Kolor włosów: blond
Kolor oczu:
Rodzina: Milioner (mąż)
Córka bogaczy (córka)
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Żona milionera (ang. Millionaire's Wife) – postać fikcyjna występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, grana w polskiej wersji przez Elżbietę Bednarek. Żona bogatego mężczyzny.

Historia Edytuj

Historia żony milionera rozpoczyna się w filmie pełnometrażowym Nowy dom Bloo. W tym odcinku wraz z mężem przybyła do domu pani Foster, aby znaleźć zmyślonego przyjaciela dla swojej córki. Franka przedstawiła jej Jej Księżęcą Wysokość, Prawdziwy Kryształ, Jedyny w Swoim Rodzaju. Kobieta po przeglądaniu jej papierów była nim zainteresowana i wraz z mężem poszła do gabinetu podpisać papiery adopcyjne.

Gdy formularz adopcyjny został podpisany, żona milionera wraz z mężem przedstawiła swojej córce Księżną. Jednak sądząc, że jej córka uznała ją za paskudną i wolała zaadoptować Bloo zgodziła się. Gdy w ostatniej chwili w placówce pojawił się Maks, żona milionera zregyznowała z adopcji Blooregarda. Na koniec wraz z mężem opuściła dom pani Foster i postanowiła kupić córce kucyka jako prezent na pocieszenie.

Charakterystyka Edytuj

Żona milionera jest kobietą w wieku średnim. Wychowuje wraz z mężem córkę w wieku przedszkolnym. Żona bogacza sprawia wrażenie zadowolonej z życia, uśmiechniętej i szczęśliwej kobiety. Po raz pierwszy pojawia się w filmie Nowy dom Bloo. Występuje także w odcinkach: Idź Ser, idź, w którym wraz z rodziną ogląda w kinie film science-fiction, Dolary za towary, gdzie wraz z mężem robi zakupy na pchlim targu, oraz Psikusowa wojna, gdzie uczestniczy na wykładzie w hotelowej sali konferencyjnej.

Wygląd Edytuj

Żona milionera ma długie włosy blond w jasnej tonacji. Nosi biały T-shirt z symbolem dolara amerykańskiego, długie niebieskie kraciaste spodnie i niebieskie pantofle. Strój uzupełniają bransoletka na lewej ręce i naszyjnik z pereł na szyi oraz brązowa skórzana torebka i okulary przeciwsłoneczne.

Relacje Edytuj

Franka Edytuj

19px-Information_icon.svg.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Wszyscy i Franka – relacje.

Żona milionera wraz z mężem wyjaśnia France powód przybycia do domu pani Foster po najlepszego przyjaciela dla córki. Gosposia placówki proponuje jej Księżną. Klientka się zgadza i wraz z mężem idzie podpisać papiery adopcyjne.

Księżna Edytuj

19px-Information_icon.svg.png Zobacz więcej w osobnym artykule: Wszyscy i Księżna – relacje.

Żona milionera, tak samo jak jej mąż, jest zainteresowana Księżną i postanawia ją zaadoptować. Jednak jej córka stwierdza, że jest paskudna i nie chce jej, więc ostatecznie nie dochodzi do adopcji.

Ciekawostki Edytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon pierwszyEdytuj

Sezon piątyEdytuj

Sezon szóstyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki