FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Żadnych szalonych prywatek (ang. Partying Is Such Sweet Soiree) – szesnasty odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, trzeci odcinek drugiej serii.

Wprowadzenie Edytuj

Pod nieobecność władz Domu Pani Foster, Bloo urządza szaloną prywatkę, jednocześnie wmuszając Maksowi cukier, przez co ten zaczyna szaleć.

Streszczenie Edytuj

Franka i pani Foster wychodzą z domu. Ta druga każe Panu Zającowi obiecać, że w domu nie odbędzie się żadna prywatka. Mimo zakazów właścicielki domu Bloo postanawia urządzić szaloną imprezę, co robi, najpierw pozbywając się sprytem z domu jego prezesa. Księżnej i Maksowi – który przychodzi do domu – nie przypada do gustu pomysł urządzenia imprezy. Po jakimś czasie Maks przypadkowo wypija kroplę bardzo słodkiego soku. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że po najmniejszej ilości cukru Maks zupełnie szaleje i musi go jeść coraz więcej...

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tłaEdytuj

Cytaty Edytuj

  • Pan Zając: (odbiera telefon) Halo? Dom pani Foster dla zmyślonych przyjaciół. W czym mogę służyć?
    Koko: Kokoko kokokokokoko?
    Pan Zając: Czy lodówka mi się właśnie ulatnia...? (w zamyśleniu) Och, tak. W rzeczy samej.
    Koko: Koko kokoko koko!
    Pan Zając: Rzeczywiście, muszę ją gonić!!! (odkłada słuchawkę i opuszcza dom pani Foster)

  • Księżna: Ta impreza jest nielegalna. A co ważniejsze, zakłóca mój dwudziestotrzygodzinny sen dla urody!
    Bloo: Niech śpi przez całą dobę...

  • Chudy: Wszystkim strasznie się tutaj podoba!
    Księżna: (przechodząc obok) Strasznie mi się tutaj nie podoba...

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym Franka w ogóle nic nie mówiła (mimo faktu, że się w nim pojawiła).
  • Jest to jeden z trzech odcinków (Żadnych szalonych prywatek, Koszmar na Wilson Way, Przyjaźń zmienną jest), w których Maks je szkodliwy dla niego cukier.
  • W wywiadzie z Seanem Marquettem[1], dubbingującym postać Maksa w oryginalnej wersji językowej, ten mówi, że Żadnych szalonych prywatek jest jego ulubionym odcinkiem, ponieważ (podkładając głos Maksowi) mógł szaleć i krzyczeć jak maniak przez kilka godzin.
  • To pierwszy i jedyny odcinek, w którym pojawiają się Tancerz Pantalones, Lodówka.

Przypisy